Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2008

Σε κάθε μεταφορά πρέπει να είσαι προσεκτικός για να μη χτίζουν οι μέλισσες τα ελεύθερα..τμήματα κερήθρας που ναι είναι όμορφα αλλά πρέπει να γκρεμιστούν γιατί είναι ...Αυθαίρετα αφού ξέχασε ο μελισσοκόμος να βάλει οικόπεδο(πλαίσιο)οπότε κρίμα τα έξοδα (χρόνο και μέλι) στην περίπτωση που φτιάξουν τα μελίσσια <<γλώσσες>>...
βέβαια οι γλώσσα ήταν το λιγότερο κακό που συνέβη το μεγαλύτερο ήταν ότι κατά τη μεταφορά μετακινήθηκαν τα 6 πλαίσια και ξεχάστηκαν για να χτίσει ενδιάμεσα κερήθρες που δε μπορούν να αφαιρεθούν γιατί έχουν γόνο!
και όλα αυτά για 2 βίδες που δε μπήκανε από τεμπελιά; από σιγουριά; από όποιον λόγο τέλος πάντων καθιστά το μελισσοκόμο υπόλογο για έλλειψη συνέπειας....
παρ΄όλα αυτά μου άρεσε η ελεύθερη κερήθρα και τη φωτογράφισα πριν την αφήσω μπροστά στην κυψέλη για να πάρουν το κεράκι οι μέλισσες όσον αφορά τα πλαίσια θα τα απαλλάξω από το γόνο αφού περιορίσω τη βασίλισσα στον άλλο όροφο με βασιλικό διάφραγμα ώστε να γεννήσει μόνον εκεί και τα πλαίσια να αδειάσουν από το γόνο...

1 σχόλιο:

bee-talk είπε...

Καλή χρονιά.
Με αφορμή το σχόλιο σου σχετικά με τους ιμάντες, ξεκίνησα ευχάριστα την ημέρα μου διαβάζοντάς το ιστολόγιο σου. Σε κάθε φωτογραφία σε κάθε πρόταση αναβλύζει η αγάπη που νιώθεις για τις μέλισσες, αλλά φτάνοντας στο σχόλιο σου για την αυθαίρετη κερήθρα πληγώθηκα.
Αυθαίρετα για μένα σαν ερασιτέχνη μελισσοκόμο είναι τα τυποποιημένα φύλλα κερήθρας του εμπορείου, μου θυμίζουν κατά κάποιον τρόπο τις θλιβερές ομοιόμορφες εργατικές πολυκατοικίες.
Ο ερασιτεχνισμός μου δίνει την πολυτέλεια να ασχοληθώ με την σχολή της μελισσοκομίας που υποστηρίζει το ελεύθερο χτίσιμο της κερήθρας, χρησιμοποιώντας μόνο καινά πλαίσια.
Προς το παρόν δεν ξέρω αν είναι σωστό η λάθος αλλά ελπίζω ο χρόνος να μου δείξει.
Αυτό που ξέρω και το έχω κάνει είναι ότι αν πάρεις το αυθαίρετο κτίσμα και το τοποθετήσεις μέσα σε ένα πλαίσιο οι μέλισσες θα το χαρούν πολύ και θα κάνουν τα υπόλοιπα.