Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2008

Όταν πηγαίνω στα μελίσσια στο χωριό έχω μαζί τον υπαίτιο της αγάπης μου για τα μελίσσια τον πατέρα μου το Χρήστο ή αλλιώς το Γραμματέα μιας και έτσι είναι ευρύτερα γνωστός σε ολόκληρη την Πρέβεζα. Τα πρώτα μελισσοκομικά βήματα τα έκανα δίπλα στο γραμματέα στης ατελείωτες ώρες που πήγαινα<< στα μελίσσια>>Ευτυχώς παραμένει ως συνταξιούχος μάχιμος σε ότι έχει να κάνει με τα μελίσσια , η ξιφολόγχη της φωτογραφίας είναι το όπλο του στην αποκόλληση των προπολισμένων πλαισίων!Σεννοείται ότι η εξοικείωση με τα μελίσσια έχει οδηγήσει σε λακωνική ενδυμασία προφύλαξης ενίοτε και τον πατήρ....
και τον υιό! Ο αδερφός μου ο Βαγγέλης και ο γραμματέας αφού μαζέψανε σαθρά ξύλα για το καπνιστήρι

ξεκινήσανε να δουλεύουν χωρίς γάντια.

Εγώ όταν ασχολούμαι με τα μελίσσια έχω φόρμα,μπότες , μάσκα και γάντια πάντα όχι από φόβο αλλά επειδή προσπαθώ να είμαι μεθοδικός και τυπικός ώστε να αποφεύγω λάθη και επιπτώσεις .
Ίσως
κάποιος να πιστέψει ότι εντάξει αφού ξέρει από μελίσσια τώρα δεν είναι απαραίτητο να έχει γάντια και μπότες και πως αυτόν οι μέλισσες τον...γνωρίζουν ,προσωπικά δεν θέλω να συγχέω καταστάσεις γνωρίζω την κατάστασή μου, είμαι ερασιτέχνης μελισσοκόμος διαβάζω ,ψάχνω,ρωτώ και προσπαθώ να εφαρμόσω αυτά που επιτρέπει σε κάθε περίπτωση η κατάστασή μου.
Ως
ερασιτέχνης μελισσοκόμος έχω την πολυτέλεια να μπορώ να δαπανώ χρήματα και χρόνο που ίσως κάποιος επαγγελματίας μελισσοκόμος που ζει από αυτή τη δουλειά να μην μπορεί να διαθέσει για τα ασφαλώς πολύ περισσότερα μελίσσια από εμένα,θεωρώ λοιπόν ότι η μελισσοκομία για μένα είναι απόλαυση είναι διασκέδαση και πως εγώ ωφελούμαι από τους επαγγελματίες μελισσοκόμους από την πείρα τη γνώση και τις ιδέες τους έτσι ώστε εάν μπορώ να εφαρμόσω κάτι που δεν αντίκειται στον ερασιτεχνισμό μου το πράττω.
Σίγουρα
δεν κινδυνεύουν οι επαγγελματίες από εμένα όσον αφορά τη δουλειά τους όμως και εγώ σαν επαγγελματίας βιώνω κάποιες δυσάρεστες επιπτώσεις από ερασιτέχνες του κλάδου και για αυτό σε καμία περίπτωση δε θέλω να γίνω εξυπνάκιας χομπίστας που αυθαίρετα προσβάλλει τη δουλειά των ανθρώπων που πορεύονται μέσα από τη μελισσοκομία.

Προκαταβολικά
ζητώ αν οποιαδήποτε στιγμή ξεφύγω και θίξω με τα γραφόμενα να μου επισημανθεί ώστε να μη προσβάλλω αυτούς που είναι και αξίζει να λέγονται μελισσοκόμοι...

3 σχόλια:

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Πιστεύω πως εμείς οι ερασιτέχνες δίνουμε άλλο χρώμα στην μελισσοκομία

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Κωσταντή καλως όρισες στην παρεούλα μας.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Ανέστη και Κώστα γειά σας!Σίγουρα και εμείς οι ερασιτέχνες μέσα από την ερασιτεχνική ενασχόληση ίσως καταφέρουμε να δείξουμε την πραγματική εικόνα της μελισσοκομίας και ειδικά μέσα από τα μπλόγκς και την εναλλαγή ιδεών και απόψεων...