Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2009

παράδειγμα προς...πώληση μελισσοκομικών προιόντων

Είναι σίγουροπως όλοι όσοι ασχολούνται με τη μελισσα , δίνουν έντονο ενδιαφέρον για τα προιόντα εκείνα που έχουν βασικά συστατικά το μέλι , τη γύρη , το κερί , την πρόπολη & το βασιλικό πολτό στο άκουσμα του οποίου όταν με ρωτούν -το έχω παρατηρήσει άπειρες φορές- τα μάτια των συνομιλητών μου να λάμπουν , ναι τον φαντάζονται ως κάτι μαγικό το βασιλικό πολτό...
τα παράγωγα αυτά της ευλογημένης μέλισσας χρησιμεύουν στη διατροφή στην υγεία ακόμη και στην διακόσμηση!
Πέρα όμως από την παραγωγή ο ρόλος της μέλισσας παύει καθότι αναλαμβάνει ο....άνθρωπος που χρησιμοποιεί τον κόπο της μέλισσας- και κατ' επέκταση και του μελισσοκόμου -ασφαλώς όχι πάντα με τη σοφία της μέλισσας γιατί πιστεύω πως αν το μάρκετινγκ των μελισσοκομικών προιόντων το έκανε η μέλισσα τότε η αισθητική προώθησης θα ήταν καλύτερη απ ότι συμβαίνει......
ευτυχώς όμως κάποιες εταιρίες σέβονται τον εαυτό τους και τη μέλισσα & προωθούν με αισθητική τα προϊόντα τους।
Σε πολυκατάστημα των Αθηνών γνωστή εταιρία που παρέχει καλλυντικά με βάση όλα τα παράγωγα που προανέφερα και εκτός από τις καλαίσθητες συσκευασίες ξεχωρίζουν :
οι κυψέλες πάνω στις οποίες εκτίθενται!Εξυπνη παρουσίαση....

Δεν υπάρχουν σχόλια: