Σάββατο, 18 Απριλίου 2009

Εκείνες και εγώ...

Πάσχα ιερόν ημίν σήμερον αναδέδεικται, Πάσχα ιερόν ,Πάσχα μέγα........Ίσως οι περισσότεροι μελισσοκόμοι ακόμη και αυτές τις άγιες ημέρες να έχουν συχνές επισκέψεις στα μελισσόπουλα τους , ορισμένοι όμως ένεκα καταστάσεως να αρκούνται γλυκιές σκέψεις όσον αφορά την μελισσοκομική πορεία...
στη δεύτερη κατηγορία των ονειροπόλων μελισσοκόμων ανήκω και εγώ -ελπίζω η φετινή χρονιά να είναι η πρώτη και η τελευταία -εφόσον απέχω για λόγους εθνικού ιδεώδους...
φυσικά κάποιοι καλοί μου φίλοι πρόθυμα σπεύδουν να επιτηρούν τα μελίσσια αλλά τώρα τελευταία έχουν μπλέξει επειδή έχουν γύρισμα(μάλλον αρνιού!)...
Αποστέλλω αυτές τις φωτογραφίες για να ξέρουν οι μέλισσες μου πως κάνω τα πάντα για να περνάνε ζάχαρη!!! Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη σε όλο τον κόσμο ... Αρμ !!!

13 σχόλια:

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Καλή Ανάσταση κυρ Σπύρο και με το καλό Καλος και Χρήσιμος Πολίτης.

markos aliprantis είπε...

Καλό Πάσχα και μην στεναχωριέσαι από εκεί περάσαμε όλοι.Εγώ και η σειρά μου (119)κάναμε 28 μηνάκια τώρα είναι πολύ καλύτερα.Καλός πολίτης

lappas είπε...

Καλό Πάσχα και Καλός πολίτης

melisettas είπε...

καλη ανασταση καλο πασχα και καλο πολιτης.
πεσ στον βασιλη τον καλαμιωτη να για καμια αδεια.
κανε κουμαντο βασιλη...

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Λεβέντη μου,
σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και του χρόνου να κάνεις Ανάσταση κοντά στην οικογένεια σου και τις μέλισσες σου!
…και με το καλό, καλός πολίτης!

Αθ. Γ. Μιχαηλίδης είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Καλή θητεία και καλός πολίτης.

chaniabee !!!! είπε...

καλος πολίτης ρε φιλε!!!! χρηστος ανεστη!!!

trikalinos-Trikala Greece είπε...

Χριστός Ανέστη,Χρόνια Πολλά και με το καλό πολίτης Σπύρο!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Να είσαστε καλά , σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και σίγουρα γνωρίζετε από τον εαυτό σας τι εστί στρατός.Από τη δική μου έως τώρα εμπειρία διακρίνω αρκετές θετικές στιγμές...Του χρόνου τέτοιες μέρες θα είμαι σε θέση να επικοινωνώ πιο πολύ μαζί σας...σας ευχαριστώ και πάλι!

.foris mouratidis. είπε...

Σπυρο καλος πολιτης.
Ας ειχα τα χρονακια σου και ξαναυπηρετουσα αλλους 24 μηνες.

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Χριστός Ανέστη
χρόνια Πολλά.
Απολύομαι ψαρούκλες,τα μαλιά μου κάνω μπούκλες.
Σπύρο καλό υπόλοιπο και καλός πολίτης.
Μάρκο 119?μάλλον πρέπει να πέσουμε και να πέρνουμε.Σαν χτές λες και ήταν?

IxNiLaTiS είπε...

Χρόνια Πολλά,
Δεν κατάλαβα.
Κάνεις την θητεία σου ή είσαι έφεδρος;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Αγαπητοί Φόρη , Ανέστη & Ιχνιλάτη να είσαστε καλά !Ίσως η διάρκεια της θητείας σήμερα να φαντάζει μικρή όμως δεν είναι...Παρότι αναμφίβολα οι συνθήκες είναι ασφαλώς γενικά καλύτερες απ ότι συνέβαινε παλαιότερα ...Υπάρχουν κέντρα στα οποία ο αριθμός των υπηρεσιών σου πιθανόν να είναι ανώτερος απο τις 22 που μέτρησα π.χ. στο Μαυροδένδρι Κοζάνηςκαι σίγουρα θα νιώθεις τουλάχιστον αδικημένος ή καλύτερα απλά άτυχος όταν στην μονάδα οι άλλοι οπλίτες σου λένε πως οι υπηρεσίες τους στο κέντρο ήταν μονοψήφιες και κυρίως πως οι έξοδοι που λάβανε δεν ήταν 5!(η μία μάλιστα την Καθαρά Δευτέρα!!)Βεβαιώς το να επιλεγείς για υπαξιωματικός ΕΛ.ΔΥ.Κ. στην ηλικία των 30 ετών δεν είναι απλά παρανόμως αντισυνταγματικό αλλά είναι και προκλητικό γιατί κάποιοι μεσίτες τουτέστιν βύσματα ή μέσα φρόντισαν να φας μπλάνκο(όχι της ΑΕΚ!!) στη θέση πιθανώς κάποιου δικού τους ΠΑΙΔΙΟΥ!!!Έτσι λοιπόν η αναμεν όμενη μετάθεση έλαβε χώρα στο 502 μκ τπ στην Καβύλη Ορεστιάδος με υπηρεσίες 1:1 μπροστά στην Ταξιαρχία...Σίγουρα η περιοχή και το περιβάλλον αποδείχθηκε τελικά εξόχως συμπαθητικό οι δε ντόπιοι ιδιαιτέρως ευγενικοί και συμπαθητικοί ,καμία σχέση δηλαδή με της πρότερες φημολογίες στις οποίες αρέσκονται ορισμένοι...Καταλήγω λοιπόν στο συμέρασμα πως η θητεία :Εξαρτάται...από διάφορα σημεία όπως ...η διάρκεια , το κέντρο ,η μονάδα ,τους διοικούντες , τους συν υπηρετούντες κ.α.
Φόρη ακόμη και την πενταπλάσια θητεία να έκανα θα χαιρόμουνα γιατί η ηλικία όντως αξίζει περισσότερο.Αλλά και εσύ νέος είσαι γιατί νιώθεις νέος!!!
Παναγιώτη εκτελώ κανονικά τη θητεία μου(είναι 9μηνο)και πέτυχα να κοπώ από έφεδρος γιατί η θητεία του έφεδρου θα μου ήταν σχεδόν διπλάσια!Ανέστη ευχαριστώ πολύ αλλά δεν τολμώ να σου πω τη σειρά μου(306!)..