Σάββατο, 15 Αυγούστου 2009

AIR-BEES.......

Xρόνια πολλά στους εορτάζοντες ....είναι και πολλά τα ονόματα που σήμερα έχουν την τιμητική τους....
Αισθάνομαι λίγο περίεργα σήμερα δεκαπεντάυγουστο , που κάθομαι και γράφω για τα μελισσάκια μου αλλά δε γίνεται διαφορετικά....δεν έχω χρόνο....
Την περασμένη εβδομάδα δεχόμουν πληθώρα κλήσεων από το φίλο Νίκο αλλά φέυ δε μπορούσα να απαντήσω μιας και έβλεπα τις κλήσεις αργότερα(διότι...το κινητό πάντα στο αθόρυβο)....
επειδή θα κατέβαινα στην Αθήνα σκέφθηκα να μην ενοχλήσω τον άνθρωπο , κάποια στιγμη που θα μπορούσα να πάρω τηλέφωνο.
Ώσπου με πήρε βραδιάτικα τηλέφωνο ο αδερφός μου και μου λέει:
-Γιατί δε σηκώνεις το τηλέφωνο; Σε παίρνει οΝίκος γιατί έχει βρει....ένα μελίσσι!
-;;;;;;;;;;; Τι;;;;;
οπότε ξεχνάω αμέσως τη σκέψη ενόχλησης και τηλεφωνώ ,
μόλις μου είπε ο Νίκος ότι βρήκε το μελίσσι πριν δυο-τρεις μέρες καθισμένο σε κλαδί παραξενεύτηκα...
σμηνουργία τέτοια εποχή; παράξενο ,εγκατάλειψη κυψέλης; πιθανόν
-Μα έχει χτίσει κερήθρα! επέμενε ο Νίκος
-κερήθρα; στο..κλαδί;
Ναι λοιπόν στο κλαδί ,το είδαν και άλλοι..
Για να μη πολυλογώ κατέβηκα στην Αθήνα και τη Δευτέρα πήγα στο αεροδρόμιο και συνάντησα τοΝίκο με το επιτελείο του....
Δεν μπορούσα όμως να μεταβώ στο σημείο- που είχε οικίσει το μελίσσι- για γραφειοκρατικούς λόγους.....
οπότε και μου βρήκανε και μου φέρανε το μελίσσι!





1 σχόλιο:

Foris Mouratidis είπε...

Σπυρο τωρα σου κουβαλανε οι αλλοι τους αφεσμους?