Παρασκευή, 27 Αυγούστου 2010

Απαράδεκτες μελισσοτροφές εμπορίου

Ήταν κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '8ο όταν κατέστη δυνατό να προμηθευόμαστε έτοιμη στέρεα μελισσοτροφή...Τέρμα πια τα σιρόπια , οι άχνες και τα συνεπακόλουθα ντράβαλα : χρόνος προετοιμασίας τροφής ,πολλές επισκέψεις για τροφοδότηση , λεηλασίες
...Γερμανικό προιόν με τσιμπημένη βέβαια τιμή αλλά ...και με πολύ καλά αποτελέσματα... Στην πρόσφατη επιθεώρηση στο μόνιμο μελισσοκομείο , ευτυχώς είχα παρέα τον αγαπητό Διονύση , γιατί με όσα είδα πήγα να τρελλαθώ!
Στην προ-προηγούμενη επίσκεψη είχα τοποθετήσει προληπτικά ζαχαροζύμαρο εμπορίου σε όλα τα μελίσσια καθώς τα αποθέματα Απιφόντα και μιάς καλής ''βανίλιας'' που αγοράζω είχαν τελειώσει ...Αποφάσισα να πάρω μια άλλη μελισσοτροφή από συγκεκριμένο γνωστό κατάστημα που τυποποιεί δικές του τροφές.Από μιά μεγάλη γκάμα <<τροφών>> με ένα σωρό αναλογίες Μαλτόζης,Δεξτρόζης,Τριόζης ,Φρουκτόζης και λοιπών Ιμβερτοποιημένων Σακχάρων επέλεξα το απλό Ζαχαροζύμαρο και την Βανίλια...Την προηγούμενη λοιπόν επίσκεψη το θέαμα ήταν εξίσου άσχημο...


τα μελίσσια δεν καταναλώσανε τις τροφές...κάποια ζυμάρια ήταν ''πετρωμένα''
κάποια άλλα ''νερό''!το περιεχόμενο είχε χυθεί εσωτερικά στις κυψέλες με κορυφαίο αποτέλεσμα να πνίξει ένα καλό μελίσσι (σχεδόν 1οάρι)
έμεινα αποσβολωμένος...μήπως φταίει το συγκεκριμένο ''ζυμάρι'';Γιατί δεν το τρώνε;και πως να το φάνε βέβαια αφού ή θα σκληρύνει σαν πέτρα ή θα γίνει υδαρό σαν νερό...αλλά και πάλι δεν το λαμβάνουν...μήπως έπρεπε να δώσω ''βανίλια'';




Πέταξα τα γυψοποιημένα ζυμάρια και έβαλα ξανά στα μελίσσια τροφή...Μόνο που αυτή τη φορά έβαλα ''Βανίλια'....
Αλλά όπως αποδείχθηκε μόνο στο όνομα ήταν Βανίλια γιατί και αυτή είχε πετρώσει σε όλα τα μελίσσια...ευτυχώς που πέτρωσε και δεν μου χάλασε κανένα μελίσσι...
Αγανακτησμένος απέσυρα τα...ξερολούκουμα και ορκίστηκα οργισμένος για το χαμένο μου μελίσσι να μην ξαναπροδώσω την Απιφόντα....
Έτσι είναι...αφού ο κάθε τσαρλατάνος πουλάει τις σαβούρες του και βρίσκει θύματα...Για αυτό το λόγο δεν θα ξανασχοληθώ με εγχώριους απατεώνες...
Συνάδελφοι εφόσον κάποιο προιόν μας καλύπτει ...δεν χρειάζεται να ασχούμαστε με κάτι άλλο γιατί σίγουρα δεν είναι το ίδιο...

9 σχόλια:

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Γράψε τ ονοματάκι του να τον …τιμήσουμε…όλοι μας.

manos είπε...

geia soy file
γιατι δεν το φτιαχνεις μονος σου με τα χερακια σου το ζυμαρακι σου να ξερεις και τι ειναι ?????
και μας διαφημιζεις τα γερμανικα προιοντα σαν τα κορυφαια !!!!!
ξερεις τι εχουν μεσα αυτα ?
εγω παντως δεν ξερω γιατι δεν γραφουν αναλυτικα την συσταση τους.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Δεν ανέφερα την επωνυμία γιατί το ζητούμενο είναι η κακή ποιότητα στα συγκεκριμένα προιόντα και γιατί δε θέλω να φανεί πως δυσφημώ...καταθέτω απλά την εμπειρία μου...Λοιπόν τις μελισσοτροφές τις αγόρασα από την Μελισσοκομική Αθηνών και δεν τις συνιστώ!!!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Γειά σου Μάνο!Η
Η ανάρτηση αναφέρεται σε μελισσοτροφές εμπορίου κακής ποιότητας.Θα μπορούσα να αναρτήσω κάτι για τις δικές μου μελισσοτροφές αλλά αυτό δε μπορεί να γίνει ακόμη:Δεν είμαι ακόμη σε θέση να φτιάχνω τις δικές μου τροφές γιατί μου λείπουν πολλά...Λείπει ο χρόνος , το ζυμωτήριο , ο μύλος ,η βανιλιέρα.Έτσι αναγκαστικά αγοράζω μελισσοτροφές εμπορίου , αγόρασα και από γνωστό μου ιδιώτη αλλά τα ίδια χάλια...(το ζαχαροζύμαρο ήταν επιεικώς απαράδεκτο ,πέτρωνε!)Υπάρχει πληθώρα έτοιμων ζυμαριών και βανίλιας αλλά δεν έχουν την ίδια σύσταση ,την ίδια τιμή ούτε βέβαια και το ίδιο επίπεδο..Από εκεί και πέρα όποιοι χρησιμοποιούν τροφές εμπορίου κατασταλάζουν στην αγορά και χρήση εκείνης που τους ικανοποιεί.Δεν νομίζω πως προσπάθησα να διαφημήσω την Apifonda απλά κατέθεσα το συμπέρασμα από την εμπειρία άλλων αντίστοιχων εγχώριων μελισσοτροφών.Εφόσον έμεινα δυσαρεστημένος από την σύντομη χρήση αυτών των τροφών γιατί να μην αναφέρω την αντίστοιχη τροφή που χρησιμοποιώ σταθερά;Η οποία τουλάχιστον έχει και μια πιστοποίηση κιας μην γράφει απέξω τις σακχαρικές διασπάσεις .Το ότι είναι γερμανικό προιόν δε λέει τίποτε θα μπορούσε να είναι Γαλλικό ή Βουλγάρικο ή Ελληνικό δεν έχω χρησιμοποήσει όλες τις εγχώριες μελισσοτροφές...Σχεδόν 30 χρόνια χρήσης αρκούν ώστε να έχω άποψη πως ''έχει καλά αποτελέσματα'' δεν έγραψα πως είναι κορυφαίο... Οι συγκεκριμένες ζαχαροτροφές προλάβανε να μου ξεκάνουνε 2 μελίσσια (σήμερα ανακάλυψα το δεύτερο...)

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Στο κιβώτιο της συσκευασίας αναγράφονται α-ν-α-λ-υ-τ-ι-κ-ά τα συστατικά...Για περισσότερες πληροφορίες : www.bienenfutter.eu και στην αποκλειστική αντιπρόσωπο Ελλάδος : mzountsa.gr υπάρχουν πληροφορίες για το Apifonda και τα άλλα προιόντα του εργοστασίου Sudzucker.

Beekeeper είπε...

Μανο καλά ειναι αυτα αλλα αν δεν εχεις χρόνο.... καλα κρασια. Το αpifonda εχει μια ποιοτητα που φαινεται μολις το ανοιξεις.. σου ρχετε να το φας ο ιδιος. Το συγκεκριμένο καταστημα που λες εχει πραγματικα προβληματα.

manos είπε...

Γεια σου φιλε
καταρχην να ξερεις οτι ειμαι καλοπροεραιτος ανθρωπος και δεν εχω κανα στοχο να σε προσβαλω!!!
Προταση σου εκανα αφου κανενα δεν σε ικανοποιει τοτε κατσε και καντω μονο σου , α) για να ξερεις τι ειναι ακριβως β) για να εχεις την χαρα της δημιουργιας οτι τοκανες μονος σου και γ) για το κοστος παραγωγης που ειναι κατω απο 1 ευρο.Οσο αφορα το γνωστο γερμανικο προιον υπαρχουν πολλες γνωμες γιαυτο που λενε οτι εχει πραμα μεσα και τα βοηθα και ενα σωρο αλλα σεναρια που δεν κανει να τα λεμε εδω μεσα .Παρε πχ την κοκα κολα που γραφει συσταση προιοντος αλλα κανεις δεν την εχει αντιγραψει ποτε .Αυτα τα λιγα , παντα καλοπροεραιτα !!!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Αγαπητέ Μάνο εννοείται πως καταλαβαίνω αυτά που μου γράφεις και ασφαλώς δεν υπάρχει ουδεμία υποψία πως γράφεις κακοπροαίρετα!Εξάλλου όπως ανέφερα δεν είμαι σε θέση να φτιάχνω την μελισσοτροφή τώρα ...στο μέλλον όμως θέλω να μπορώ γιατί και ασύμφορο είναι να αγοράζω συνεχώς και σίγουρα θα είναι κατί που θα φτιάχνω εγώ.Όσο για την άτιμη την Κόκα Κόλα έχεις δίκιο! Να είσαι καλά φίλε!

Stefanos Giasiranis είπε...

Καλημερα,

δυστυχως απο την εταιρια που αναφερεις την πατησα κι εγω φετος (2016), δηλ 6 χρονια μετα απο τη δικη σου αναρτηση. Εγω, εσυ και ποσοι αλλοι.

Γινεται τοσο σκληρη που ουτε τα μηρμηγκια δεν την τρωνε. Τοση λαμογια πια;