Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010

Επετειακή ανάρτηση του μπλόκ

Αγαπητοί αναγνώστες του μπλόκ...αυτές τις μέρες το ιστολόγιο βαδίζει πλέον στο τρίτο έτος παρουσίας στο διαδίκτυο.Με τη μελισσοκομία ήρθα σε επαφή εδώ και τρείς δεκαετίες σχεδόν αναγκαστικά μιας και το οικογενειακό μελισοκομείο <<ήθελε χέρια>>.Ωστόσο μου άρεσε πάρα πολύ και άρχισα να διαβάζω και να ενημερώνομαι αρκετά.Η εγχώρια μελισσοκομική βιβλιογραφία είναι σχετικά μικρή αλλά μέσα από το διαδίκτυο υπάρχουν πολλές μελισσοκομικές πληροφορίες καθώς υπάρχουν ανάλογα φόρουμ και ιστοσελίδες με μελισσοκομικό περιεχόμενο.
Όταν ξεκίνησα το μπλόκ ο λόγος που το έκανα ήταν ένας: Να έχω μία μελισσοκομική επικοινωνία σε ιντερνετική βάση.
Ήθελα να έχω ένα καθαρά μελισσοκομικό μπλόκ που θα ασχολείται με τη μελισσοκομία και γενικά με μελισσοκομικά θέματα και μόνο, να υπάρχει αναφορά στους μελισσοκομικούς προβληματισμούς , στις σκέψεις σχετικά με το μέλι & με τις μέλισσες , εξάλλου μέσα από το μπλόκ για τις μέλισσες ήθελα να συζητώ ...


μετά από δύο χρόνια λοιπόν πιστεύω πως το μπλόκ οδηγείται όπως το ήθελα.
Κάποτε έγραφα σε μελισσοκομικά φόρουμ και κυρίως στο ''Μελισσοκόμο'' που κάποια στιγμή <<έσβησε>>...έκτοτε δεν ήθελα να ξαναγράψω σε οποιοδήποτε άλλο φόρουμ του οποίου τη διαχείρηση την είχαν άλλοι οπότε και πάλι τα γραφόμενα μου θα είχαν την ίδια ατυχή κατάληξη...επιπλέον η ανεξέλεγκτη παρουσία μελών με άγνωστα στοιχεία και προθέσεις καθιστούσε τις μελισσοκομικές συζητήσεις κουραστικές και με επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις-απορίες.
Με ενοχλούσε να διαβάζω μόνο ερωτήσεις...οι πιό πολλοί ήθελαν μόνο να πάρουν όχι να δώσουν!Έθεταν διάφορα ερωτήματα αλλά δεν έδιναν καμία πληροφορία αυτό όμως δεν συμβαίνει στα ιστολόγια ο κάθε διαχειριστής παρουσιάζει το θέμα και μέσα απο τα σχόλια γίνεται <<συζήτηση>>... οι φωτογραφίες βοηθούν αρκετά την παρουσίαση των αναρτήσεων και μπορείς να <<γνωρίσεις>> καλύτερα τον κάθε μπλόκερ μιας και οι πιό πολλοί είναι εμφανώς επώνυμοι.
Αποφάσισα να ακολουθήσω το παράδειγμα των λιγοστών αλλά ποιοτικών μελισσοκομικών μπλόκ και συγκεκριμένα του πρωτοπόρου Κώστα Κουτσούκου , του Θεοδόση , του Μάρκου και των υπόλοιπων γνωστών <<μελισσομπλοκάδων>> στη συνέχεια βέβαια τα μελισσοκομικά μπλόκ αυξήθηκαν (νομίζω πως είναι πάνω από εκατό!)αλλά λίγα έχουν αμιγώς μελισσοκομικό περιεχόμενο π.χ. Σπύρος Σφήκας,Κώστας Ελευθερίου,Σπύρος Σκαρέας κ.α.
Βεβαίως ο κάθε δημιουργός ενός ιστολογίου είναι ελεύθερος να διαχειρίζεται όπως επιθυμεί τα αναρτώμενα θέματα και προσωπικά δεν θέλω να επι-κρίνω κανέναν απλά θέλω να σημειώσω πως λίγα είναι τα ιστολόγια με μελισσοκομικό περιεχόμενο.

Αποφεύγω να γράφω για άσχετα θέματα με τη μελισσοκομία που μπορεί να χαρακτηρίσουν ένα ιστολόγιο αντί για μελισσοκομικό ώς <<μελισσοκωμικό>>...!γιατί πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος π.χ. να αναφέρω μέσα από το μπλόκ την αποψή μου για την πολιτική ή οικονομική κατάσταση.Δεν χρειάζεται να γράφω την άποψη μου για πατριωτικά , θρησκευτικά ή εθνικά θέματα .
Διότι ο καθένας έχει την δική του άποψη και εγώ έχω ένα μελισσοκομικό μπλόκ και μόνο.





23 σχόλια:

Foris Mouratidis είπε...

Σπυρο τι κολημα ειναι αυτο,δηλ να τονιζεις συνεχεια το ποσο μελισσοκομικο ειναι το blog σου.
Μπραβο σου και καλα κανεις αλλα ξεκολα γιατι χανεις την ουσια.

IxNiLaTiS είπε...

Διάλεξες λοιπόν να κάνεις ένα απολύτως μελισσοκομικό μπλόγκ !
Εντάξει, γιατί όμως απολογείσαι;

Έγραψες: "Αποφεύγω να γράφω για άσχετα θέματα με τη μελισσοκομία που μπορεί να χαρακτηρίσουν ένα ιστολόγιο αντί για μελισσοκομικό ώς <>"

Διαφωνώ. Κάθε μπλόκ στο πλάι έχει κατάλογο "Ετικετών" δηλαδή θεματικών κατηγοριών ...
Στην ιστοσελίδα μου για παράδειγμα, αν κάποιος κάνει κλίκ στην ετικέτα "μελισσοκομία" θα διαβάζει μόνον τα μελισσοκομικά θέματα, ενώ αν κάνει κλίκ στην ετικέτα "κυνήγι" θα διαβάζει μόνον για κυνηγητικά θέματα, κ.ο. ...

Τί θα έπρεπε να κάνω δηλαδή, να έχω ένα μπλόγκ για το καθένα; :)))


Είπες: "Διότι ο καθένας έχει την δική του άποψη και εγώ έχω ένα μελισσοκομικό μπλόκ και μόνο."

Εγώ λέω οτι Διότι ο καθένας έχει την δική του άποψη για κάθε θέμα, και μέσα από το μλόγκ του μπορεί να την επικοινωνεί με τους άλλους. Τόσο απλά.

themanets είπε...

Χρόνια Πολλά φίλε μου.
Οι απόψεις σου είναι καλές εφόσον λειτουργούν αρμονικά με σένα. Όσο αφορά την παρουσία σου είναι χρήσιμη και δημιουργική και αυτό μόνο ίσως μετράει για εμάς.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φίλε Φόρη γειά σου!Η ανάρτηση έγινε με αφορμή την επέτειο δύο ετών και ουσιαστικά είναι απολογισμός της μέχρι τώρα πορείας.Αναφέρθηκα στους λόγους δημιουργίας του μπλόκ και ανέφερα πως παραδειγματίστηκα από άλλους μελισσομπλόκερ , δεν διεκδικώ κάτι ούτε επιδιώκω τίποτε κατά καιρούς μου έρχονται διάφορα e-mail και με ρωτούν ή μου ζητούν διάφορα (διαφημίσεις άσχετες με τη μελισσοκομία κλπ.)Ουσιαστικά λοιπόν η ανάρτηση έδωσε απαντήσεις για το χαρακτήρα του μπλόκ.Δέν ανέφερα πως έχω ένα ΚΑΛΟ μπλόκ απλά έγραψα πως είναι ΜΟΝΟ μελισσοκομικό.Σε ευχαριστώ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φίλε Παναγιώτη γειά σου.Όπως έγραψα και πιο πάνω η ανάρτηση έγινε για απολογισμό , η απολογία είναι άλλο πράγμα και ασφαλώς δεν είναι απολογητική η ανάρτηση...Χαίρομαι που διαφωνείς και χαίρομαι που επέλεξες να κάνεις το ιστολόγιο σου όπως θέλεις και όπως σε εκφράζει.Δεν έχω λόγο να σου προτείνω τίποτε σχετικά με το ιστολόγιο σου , εσύ ξέρεις.
Εννοείται πώς ο καθένας έχει την άποψη του για το κάθε θέμα...και ΜΠΟΡΕΙ να την επικοινωνεί με άλλους μέσα από το μπλόκ του.Και το κάνει αρκεί να το ΘΕΛΕΙ.Σε ευχαριστώ.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φίλε themanets όπως προέγραψα η ανάρτηση είναι απολογιστική και γράφω αυτά που πιστεύω.Η προσωπική μου κρίση είναι αδύνατον να τυγχάνει όμοια με όλες τις προσωπικές κρίσεις , άρα λοιπόν δεν θεωρώ πως έχω τις πιό σωστές απόψεις δεν διεκδικώ το αλάθητο αλλά έχω το δικαίωμα να γράφω με τον τρόπο τον οποίο σκέπτομαι.Εξάλλου άλλο αρεστός και άλλο χρήσιμος.Σε ευχαριστώ.

Beekeeper είπε...

Καλές αναρτήσεις λοιπόν και καλή συνέχεια. Νομίζω καταλαβαίνω απολυτα τι γράφεις και τι εννοείς και με βρίσκεις σύμφωνο 101%. Αυτο το μελισσοκωμικό ήταν πολυ εύστοχο...πολύ γέλασα

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Καλή συνέχεια καλών αναρτήσεων Σπύρο.

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Σπύρο
Το να τονίζεις με πάθος πόσο πολύ καθαρό μελισσοκομικό blog είναι,νομίζω πως υπερβάλεις.
Πολλές φορές αντλούμε χρήσιμες πληροφορίες μέσα από τυχαία και άσχετα blog.
O μελισσοκόμος είναι ζωντανος και μέσα σε όλα.Άρα τα ενδιαφέροντα του και η καθημερινοτητα του αγγίζουν πολλα θέματα.
Κάποια blog φίλων μελισσοκόμων μας έμαθαν πολλά,αλλά και αυτά είχαν πολλές φορές θέματα ενδιαφέροντα άσχετα με τις μέλισσες.
Ήταν τόσο τραγικό αυτό?
Κλείνοντας να σου ευχηθώ καλή συνέχεια.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ και αντεύχομαι επίσης καλή συνέχεια!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φίλε Ανέστη γειά σου!Συμφωνώ με όλα αυτά που λές.Όμως διάβασες προσεκτικά την ανάρτηση; Μάλλον όχι.Ίσως να πρόσεξες πιό πολύ τα δύο πρώτα σχόλια.Σε παρακαλώ ξαναδιάβασε την ανάρτηση και σκέψου αν κατακρίνω τα ιστολόγια που δεν έχουν μόνο μελισσοκομικά θέματα.Το αντίθετο μάλιστα! Τονίζω πως ό κάθε μπλόκερ έχει δικαίωμα να αναρτεί ό,τι ΘΕΛΕΙ.Είπα πως είναι τραγικά τα ιστολόγια που λές;;;Όχι βέβαια...
όπως προ-έγραψα στα πλαίσια της απολογιστικής πορείας του μπλόκ μου είπα τι κάνω εγώ και δεν κατέκρινα κανέναν άλλο που κάνει κάτι διαφορετικό.

Ίσως να είμαι λίγο υπερβολικός ίσως όμως και να μην είμαι...
Δεν ξέρω , δεν με νοιάζουν τέτοιες σκέψεις δεν θέλω να σκέφτομαι ανάλογα πως Γιατί να είμαι εγώ ο υπερβολικός και να μην είναι όσοι πιστεύουν το αντίθετο από μένα;
Σε ευχαριστώ για το σχολιασμό και για την ευχή , καλή συνέχεια να έχουμε!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φίλε Κώστα γειά σου! Σε ευχαριστώ για τις ευχές και καλή συνέχεια να έχουμε.Χαίρομαι που αντιλήφθηκες πως η ανάρτηση αφορά το χαρακτήρα που επιθυμώ να αποδώσω στο δικό μου μπλόκ και πως δεν κατέκρινα ιστολόγια με ποικίλη θεματολογία πέραν της μελισσοκομίας.Η διατύπωση των απόψεών μου είναι απλή και ξεκάθαρη.
Δεν είπα πως έχω ούτε το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ούτε το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ούτε το πιό ΣΩΣΤΟ μελισσοκομικό μπλόκ...
Δεν προσπαθώ να δείξω πως έχω κάνει κάτι ΣΠΟΥΔΑΙΟ.
Απλά πως στα δύο χρόνια ασχολήθηκα με τη μελισσοκομία και μόνο γιατί αυτός ήταν ο λόγος και ο σκοπός της δημιουργίας του μπλόκ.

lingistis είπε...

Σπύρο εύχομαι να συνεχίζεις να αναρτείς για πολλά χρόνια ακόμα!

Καλές αναρτήσεις και καλή συνέχει.

Επόπτης είπε...

Καλή συνέχεια

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Να είσαι γερός και μείς το ίδιο και να σε χαιρόμαστε μέσα απ τις αναρτήσεις σου.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Γιάννη σε ευχαριστώ!Καλή συνέχεια και σε σένα!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φώτη σε ευχαριστώ!Καλή συνέχεια να έχουμε.Για αυτό που λέγαμε όποτε μπορείς το κανονίζουμε.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

θεοδόση σε ευχαριστώ , ελπίζω να μπορώ να κάνω καλές αναρτήσεις.

Ανώνυμος είπε...

ιχνηλατη Για πες μας για τα αρθρα που γραφεις και τις ετικετες. Αυτο που εγραφες οτι βρηκες κατι εξωγηινους σε ενα χαντακι στο μεξικο τι ετικετα εχει;

Αλέκος Βασιλειάδης είπε...

Χαιρετω, εγω σχολιαζω σπανια αν και σας παρακολουθω σχεδον ολους, αλλα ενιωσα σημερα την αναγκη γιατι ειναι κριμας να μπαινουν αρνητικα σχολια ανεφ λογου ή για λογους εντυπωσιασμου.

Σπύρο το μπλοκ σου ειναι πολυ ενδιαφερον και μας βοηθα να μαθουμε απο τις εμπειρίες σου με τα μελισσια.

Μου κανουν εντυπωση οτι τα δυο πρώτα σχόλια ειναι αρνητικα αλλα θα συμφωνίσω με τον προλαλησαντα ανωνυμο αν κατανοησα καλως τι θέλει να πει.

Ομως τα γραπτα σου και ο τροπος που απαντας αποπνέουν ενα ιδιεταιρο ηθος και δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να επεκαταθω περισσοτερο γιατι γιατι αν προσβαλω καποιον απο τους προηγουμενους θα στεναχωρηθουμε ολοι.

ευχομαι να συνεχισεις την καλη δουλεια και εσυ και ολοι οσοι εχετε βρει το χρονο να γραφετε και να βοηθάτε κι εμας που εκμεταλευόμαστε τις εμπειρίες σας

IxNiLaTiS είπε...

@ Αλέκος Βασιλειάδης
Είπες:
Μου κανουν εντυπωση οτι τα δυο πρώτα σχόλια ειναι αρνητικα

Δεν είναι καθόλου αρνητικά όσον αφορά στο μπλόγκ του Σπύρου. Απλά δεν μπορούμε να κρύψουμε την πικρία μας όταν χαρακτηρίζει ως μελισσο-κωμικά τα μη αμιγούς μελισσοκομικού περιεχομένου blogs όπως είναι και τα δικά μας.

Υπάρχουν κάποιοι που φτιάχνουν blog για κάποιο αντικείμενο, ενώ κάποιοι άλλοι φτιάχνουν blog για όλα τους τα αντικείμενα και τον εαυτό τους.
Αν λοιπόν αυτοί οι δεύτεροι είναι και μελισσοκόμοι, δεν είναι ευγενικό να χαρακτηρίσει κάποιος τα blogs τους ως κωμικά.

@ Ανώνυμος είπες:
ιχνηλατη Για πες μας για τα αρθρα που γραφεις και τις ετικετες. Αυτο που εγραφες οτι βρηκες κατι εξωγηινους σε ενα χαντακι στο μεξικο τι ετικετα εχει;

Τι σημασία έχει;
Σημασία έχει οτι εσύ παίρνεις την ετικέτα "ΘρασύΔειλος".
Καλά, δεν κουράστηκες ακόμα;


@ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Είπες:
Αποφεύγω να γράφω για άσχετα θέματα με τη μελισσοκομία που μπορεί να χαρακτηρίσουν ένα ιστολόγιο αντί για μελισσοκομικό ώς "μελισσοκωμικό"

Είναι αρκετοί εκείνοι που διατηρούν ένα (κατα την άποψή σου … μελισσοκωμικό blog) και (κατά την άποψή μου) οφείλεις να ανακαλέσεις.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Η ανάρτηση είναι γραμμένη απλή και συγκεκριμένη.Έχει απολογιστικό χαρακτήρα για το δικό μου ιστολόγιο και μόνο.Ανέφερα τους λόγους που με οδήγησαν να φτιάξω το μπλόκ ,κάποια ιστολόγια που μου άρεσαν και θεωρώ πως έχουν μελισσοκομικό χαρακτήρα και έτσι έκανα ένα μπλόκ να μιλάει για μέλισσες.
Δεν μίλησα απαξιωτικά για κανέναν άλλο.Ούτε για τα ιστολόγια που δεν έχουν μόνο μελισσοκομικά θέματα , εγώ μίλησα για την επιλογή μου...
Παναγιώτη σε προηγούμενο σχόλιο ανέφερες πως έχεις ετικέτα με θέμα το κυνήγι , καλά κάνεις και έχεις!Εγώ που επέλεξα να έχω μόνο μελισσοκομικά ποιό είναι το πρόβλημα;
Έγραψα πως αν έβαζα άσχετα θέματα,πρόσεξε μιλάω για μένα, τότε το ιστολόγιο μου μπορεί να γινότανε μελισσο-κωμικό...Λόγω των θεμάτων που μου αρέσουν , αν μου άρεσε η πολιτική μπορεί να γινόταν μελισσοπολιτικό ,αν μου αρέσανε τα αθλητικά τότε μπορεί να γινότανε μελισσοαθλητικό.
Μίλησα για ΕΜΕΝΑ δεν μίλησα για άλλους και έγραψα τη λέξη μελισσο-κωμικό .
Εάν μιλούσα για άλλους και έγραφα κάτι αρνητικό θα καταλάβαινα ότι τους έθιξα.

Εσυ λοιπόν γιατί πικράθηκες Παναγιώτη; Από μια ανάρτηση που μιλά για μένα και το δικό μου ιστολόγιο;

Ασφαλώς και δεν πρόκειται να ανακαλέσω ούτε μία λέξη από την ανάρτηση γιατί η ανάρτηση αφορά το ιστολόγιο konstantispyros bees και εμένα...

Δηλαδή μιλάω για ΕΜΕΝΑ και για το ΔΙΚΟ ΜΟΥ ιστολόγιο.

Εάν θέλεις να μιλήσεις για το δικό σου ιστολόγιο υπάρχει χώρος στο δικό σου ιστολόγιο και όχι να εμφανίζεσαι πως σε πρόσβαλα έγω που μιλάω για ΕΜΕΝΑ.

Παναγιώτη σε παρακαλώ ειλικρινά να ξαναδιαβάσεις προσεκτικά την ανάρτηση για να δείς τι γράφω.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Αγαπητέ Αλέκο σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το σχολιασμό!Με τη βοήθεια του Θεού θα συνεχίσω να αναρτώ και μακάρι τα θέματα να δίνουν κάτι χρήσιμο!