Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010

Το μέλι σε ...τραπεζική διαφήμιση...!

Το μέλι , το πλέον γνωστό προϊόν της κυψέλης ,εκτός από άριστη διατροφική ουσία αποτελεί πολλές φορές μέσο διαφήμισης...ακόμη και από εταιρείες οι οποίες είναι άσχετες με τη μελισσοκομία..
Απλά επιδιώκεται η γενικώς αποδεδειγμένη αξία του μελιού ως κυρίαρχη παραδοσιακά ακατέργαστη γλυκαντική ύλη...
Φαίνεται πως όλοι επιδιώκουν να επωφεληθούν από τη γλυκιά γεύση του μελιού!Έστω και αναφορικά!
πρόσφατα έτυχε να εντοπίσω φωτογραφικό υλικό με βάση το μέλι σε φυλλάδιο υποσχόμενων παροχών γνωστής τράπεζας ... Η διαφήμιση υπερτονίζει τα οφέλη της αποταμίευσης και προτρέπει <<Γευθείτε ένα γλυκό μέλλον>> με βάση το αποταμιευτικό σύστημα της τράπεζας...
Οι αναφορές στη γλυκύτητα του μελιού και οι <<λαχταριστές εικόνες>> αποσκοπούν στην γλυκιά πειθώ της τραπεζικής πρότασης...αλλά πουθενά δεν αναφέρεται πως όπως στην μελισσοκομία υπάρχει και κεντρί , έτσι και στα τραπεζικά συστήματα εμφανίζεται όταν κάτι δεν πάει καλά!


1 σχόλιο:

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Πολύ καλή!
Μάλλον όποιος την σκέφτηκε θα είναι και…..μελισσοκόμος.