Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011

Επιμένω συλλογικά & με κανόνες !

Με αφορμή την ανάρτηση-τοποθέτηση μου για την κριτική κατά της ΟΜΣΕ η οποία όπως πιστεύω έφτασε στα όρια της άκριτης κατάκρισης με απαξιωτικούς & προσβλητικούς χαρακτηρισμούς , ακολούθησε ανάρτηση απάντηση από τον αγαπητό Δημήτρη στο μπλόκ Δρυάδες Μέλι , παραθέτω τα ερωτήματα και θα προσπαθήσω να απαντήσω.Να υπενθυμίσω πως στην προηγούμενη ανάρτηση αναφέρθηκα πρωτίστως στην ανάγκη αυτοκριτικής & δευτερευόντος στη συνεργασία με συλλογικότητα & κανόνες .Από τα γραφόμενα του Δημήτρη παρατηρώ πως τα ερωτήματα του δεν αντιστοιχούν στο ύφος της ανάρτησης μου & πως παραλείπεται η έννοια της αυτοκριτικής η συλλογική συμμετοχή & πως υπάρχουν υπαινιγμοί κατά κάποιον τρόπο πως εγώ απαγορεύω την κριτική κ.α. Για το λόγο αυτό νιώθω πως πρέπει να απαντήσω στα ερωτήματα & να μην αιωρούνται εντυπώσεις...

<<Επίσης ένας άλλος συνάδελφος μέσα από το blog του ανέφερε ΄΄ πως δεν μπορούμε να κατακρίνουμε γενικώς τους μελισσοκομικούς συλλόγους και συνεταιρισμούς , την ΟΜΣΕ , όταν εμείς οι ίδιοι είμαστε ανύπαρκτοι μέσα σε αυτούς τους φορείς΄΄.>>

Συνάδελφε όσοι μελισσοκόμοι καταγράφουν τους προβληματισμούς τους και κρίνουν την ΟΜΣΕ δεν έχουν σκοπό να την υποκαταστήσουν, δεν προσπαθούν να διαδραματίσουν τον ρόλο της, δεν στοχοποιούν τον θεσμό της ομοσπονδίας και ασφαλώς των συλλόγων της.
Απ. Καταγραφή προβληματισμών είναι οι φράσεις :Να τους βαλσαμώσουμε πρόεδρο & αντιπρόεδρο (της ΟΜΣΕ) έτσι και αλλιώς δεν έχουν να επιδείξουν ΤΙΠΟΤΑ...;;;;;;;;;;;;;;;;
Προσπαθούν να αναδείξουν τα προβλήματα τους προσπαθούν να τους τραβήξουν την προσοχή να τους αφουγκραστεί επιτέλους πρώτα η ομοσπονδία τους και μετά η κυβέρνηση.
Απ.Η επικοινωνία απευθείας με την Ομοσπονδία είναι πιο εύκολη:Διεύθυνση:Κούμα 4Τ.Κ: 412.22Πόλη: ΛάρισαΤηλ: 2410-549.724 & 2410-533.366Fax: 2410-549.725E-mail: omse@otenet.gr & info@omse.gr , και είναι καλύτερο να απευθυνόμαστε εκεί παρά να γράφουμε κακίες , να απαξιώνουμε & να προτείνουμε πράγματα.Άν θέλουμε όντως να αναδείξουμε τα προβλήματα του κλάδου καλό θα ήταν να αποφύγουμε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και να προσεγγίσουμε την ΟΜΣΕ με τον λογικό τρόπο: τη συμμετοχή μας τουλάχιστον στα μελισσοκομικά σωματεία.Αλλιώς ασχολούμαστε επιφανειακά & τα προβλήματα θα παραμένουν ενώ εμείς θα ζητάμε μεταφορά της έδρας γιατί δεν μας βολεύει ο χάρτης.Είμαι σίγουρος όμως και έξω από το σπίτι ορισμένων να πάει η έδρα της ΟΜΣΕ , αυτοί δεν θα ασχοληθούν.
Αλήθεια γιατί άραγε δεν πρέπει να κρίνουμε και σε ορισμένες περιπτώσεις να κατακρίνουμε τους χειρισμούς της ομοσπονδίας, γιατί άραγε δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα ποιος μας το στερεί επειδή δεν ανήκουμε σε κανένα σύλλογο?
Απ. Πουθενά δεν είπα πως δεν πρέπει να κρίνουμε επειδή δεν είμαστε μέλη.Είπα πως πρώτα πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας και μετά να κρίνουμε .
Με την ίδια λογική δεν πρέπει να κατακρίνουμε κανέναν όταν δεν ανήκουμε ενεργά σε αυτά όπως της κυβέρνησης του χ κόμματος, νομαρχίας, δήμου συλλόγου κλπ.
Απ.Η λογική είναι δική σου και δεν πρόκειται να απαντήσω σε κάτι το οποίο ερμηνεύεις εσύ.Επίσης οι πολιτικές & κοινωνικές θέσεις που έχω είναι προσωπικές και δεν επιθυμώ να ομιλώ με ανόμοια παραδείγματα.
Όταν γράφεις κάτι επώνυμα έχεις την ευθύνη των πράξεων σου δεν είσαι από την απέξω όπως λες κρίνεσαι και εσύ και γιατί όχι κατακρίνεσαι, με το να σιωπούμε δεν λύνονται προβλήματα.
Απ.Ποιά ευθύνη αναλαμβάνεις βρε Δημήτρη;Δηλαδή είσαι <<μέσα>> όταν επικρίνεις τους συλλόγους , τους συνεταιρισμούς , την ΟΜΣΕ; και σπεύδεις να τονίσεις ότι δεν ανήκεις σε κανέναν από αυτούς τους φορείς; Δεν είσαι δηλαδή στην <<απ έξω>> ;Έχεις πάει ποτέ σε κάποιον από αυτούς τους φορείς να δείς τι γίνεται ή κρίνεις χωρίς να έχεις δεί πρακτικό ;Δηλαδή πως ξέρεις πως οι άνθρωποι των συλλόγων , των σύνεταιρισμών & της ΟΜΣΕ δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους;Έτσι που το βλέπεις Ναι! δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους .
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενοχλεί ορισμένους η καταγραφή και ο πιθανός τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων?
Απ.Προσωπικά Δημήτρη εάν πιστεύεις πως εγώ ενοχλούμαι σου λέω κάθετα πως δεν ενοχλούμαι.Είμαι τριάντα χρόνια στη μελισσοκομία & από μελισσοκομική οικογένεια , έχω δεί & έχω ζήσει πολλά με λίγα λόγια έχω τις απόψεις μου. Εγώ λοιπόν θα συνεχίσω να ενεργώ όπως επέλεξα ,& εκείνοι που επέλεξαν τον πιθανό τρόπο αντιμετώπισης των προβλημάτων ας κάνουν ότι θέλουν.
Συνάδελφε αυτό που μου ζητάς να μην τους κατακρίνω δεν γίνεται.
Απ.Πρώτα <<ζήτησα >> την αυτοκριτική , μετά την ενεργό συμμετοχή αλλά εσύ πήγες κατευθείαν στην κατάκριση.Συνέχισε φίλε Δημήτρη αυτό που θέλεις.Δεν έχω το δικαίωμα & ούτε θέλω να σου πω να μην κατακρίνεις , την αυτοκριτική & την συμμετοχή τόνισα .
Γιατί βλέπω ότι ο Έλληνας μελισσοκόμος τρέχει σε ένα στίβο μόνος του χωρίς προπονητές χωρίς πρόγραμμα χωρίς στόχους όλα στην τύχη, η οποία όμως σαφώς ευνοεί οικονομικά κάποιους. Δεν θα μπορούσε εξάλλου ο μελισσοκόμος να αποτελέσει εξαίρεση από την ελληνική κοινωνική πραγματικότητα ΄΄ εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω ΄΄
Απ.Δηλαδή τρέχουμε μόνοι μας; Δεν υπάρχουν μελισσοκομικοί φορείς; ή είναι απόντες ;Εγώ τουλάχιστον τόσα χρόνια δεν τρέχω(όταν τρέχω) μόνος μου.
Γιατί είναι τουλάχιστον απαράδεκτο συνάδελφε να σου στερείται η δυνατότητα (έλλειψη δημοκρατίας θα το έλεγα καλύτερα) να δημοσιεύσεις στο μελισσοκομικό βήμα ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό και να εισπράττεις την δικαιολογία υπήρχε κίνδυνος αλλαγής του νόμου προς το χειρότερο, άκουσον – άκουσον!! Τι να πεις τι να σχολιάσεις από πότε άραγε μια επιστολή απέκτησε τόσο μεγάλη δύναμη να αλλάζει νόμους και μάλιστα προς το χειρότερο?
Απ.Για την επιστολή , δεν γνωρίζω τι ακριβώς λες.Ούτε ποιός την έγραψε ούτε τι έγραφε.Σε παρακαλώ εξήγησε μου τι συνέβη ώστε να ξέρω.
Γιατί είναι τραγικό να αγοράζεις τροφές για τα μελίσσια σου με τιμές από 1-2€ να πουλάς το διαμάντι μέλι σου στην εξευτελιστική τιμή των 3€, ο καταναλωτής στην συνέχεια να το βρίσκει στα σουπερμάρκετ από 10-12€ και βάλε και η ομοσπονδία μας να μην παίρνει θέση και να μην καταγράφει αυτή την πραγματικότητα των καρτέλ και να μην μας ζητά να αγωνισθούμε να το αλλάξουμε.
Απ.Είσαι σίγουρος ότι η ομοσπονδία δεν προσπαθεί να αλλάξει η οικονομική σχέση του μελιού;;;
Γιατί δεν μπορώ να μην διαμαρτυρηθώ να μην θυμώσω για την ξύλινη, ακαταλαβίστικη κατά συνέπεια και αποπροσανατολιστική πρόταση της ΟΜΣΕ προς το υπουργείο για την ΚΑΠ μετά το 2013 για την μελισσοκομία.

Απ.Ναί συμφωνώ να διαμαρτυρηθείς.Πώς όμως με λίβελους , με ιντερνετικά αναθέματα;Εγώ γιαυτό προτείνω συλλογική συνεργασία με κανονισμούς.Μήπως τελικά ο πιό εύκολος δρόμος είναι οι μελισσοκομικοί σύλλογοι και συνεταιρισμοί;;;Αλίμονο εάν δεκαέξι χιλιάδες μελισσοκόμοι φτιάχνανε από ένα μπλόκ και γράφοντας προσβολές, απαξιώσεις & αποδοκιμασίες περιμένανε να λυθούν τα προβλήματα.
Δε λέω πως δεν μπορούμε να γράφουμε...μην παρεξηγηθώ κιόλας αλλά υπάρχουν φίλοι μελισσομπλόκερ που μετέχουν σε συλλόγους & συνεταιρισμούς και αγωνίζονται δυναμικά.
Για αυτό φίλε Δημήτρη γράψε ότι θέλεις είναι δικαίωμα σου αλλά μπές και ενεργά σε ένα σύλλογο-φορέα να φτιάξουμε την κατάσταση.
Γιατί συνάδελφε από εργατοπατέρες κάθε είδους χορτάσαμε!!
Απ.Σε αυτό δόθηκε απάντηση στο μπλόκ σου.


Επίσης να ξεκαθαρίσω πως :Δέν έχω καμία διαφορά με τον φίλο Δημήτρη , είμαστε και οι δύο μελισσοκόμοι & οι δύο μπλόκερ.Σέβομαι την επιλογή του να αγωνιστεί με τον τρόπο που επέλεξε , εγώ επέλεξα να αγωνιστώ αλλιώς.

Θα κλέισω ετούτη την ανάρτηση με το εξής γνωστό γνωμικό:
''Εκείνοι που δεν έκαναν τίποτε , κατηγορούν εκείνους που δεν έκαναν τα πάντα.''
και όποιος κατάλαβε...κατάλαβε.

13 σχόλια:

Δημήτρης Θωμόπουλος είπε...

Μιλάς συνεχώς να κάνουμε πρώτα την αυτοκριτική μας και μετά να κρίνουμε δηλαδή τι θέλεις να κάνουμε προσδιόρισε το γίνε ποιο συγκεκριμένος και που ξέρεις εσύ αν την έκανα? Αν το πρόσεξες στην ανάρτηση μου μίλησα και για το μερίδιο των ευθυνών που έχουμε όλοι μας στον κλάδο της μελισσοκομίας. Αλλά να μην φτάσουμε στην ακραία περίπτωση του «μαζί τα φάγαμε τα λεφτά» το καταλαβαίνεις φαντάζομαι.

Στα συγκεκριμένα ζητήματα που έθεσα απαντάς γενικόλογα και μάλιστα με ερωτήματα ΄΄ Είσαι σίγουρος ότι η ομοσπονδία δεν προσπαθεί να αλλάξει η οικονομική σχέση του μελιού;;; ΄΄ Αν νομίζεις ότι αυτό είναι επιχείρημα λυπάμαι. Να σε ρωτήσω όμως και εγώ με τη σειρά μου εσύ είσαι σίγουρος ότι προσπαθεί ? έκανε κάτι για να το αλλάξει ξέρεις κάτι, γιατι δεν μας το λες. Αυτό θέλω να μάθω, κάνει, έκανε, θα κάνει, δρομολογεί , μεθοδεύει, που είναι υπάρχει??? Εδώ, υπάρχει καρτέλ στο μέλι και με ρωτάς αν είμαι σίγουρος ότι δεν προσπαθεί?

Για την επιστολή για να μην σε κουράζω υπάρχει παλαιότερη ανάρτηση μου Οκτ 2010 μπορείς να την διαβάσεις.

Αυθαίρετα βγάζεις το συμπέρασμα ότι ζητώ την βαλσάμωση του προεδρείου της ΟΜΣΕ απεναντίας μάλιστα ζητώ την εγρήγορση, την αφύπνιση τους, ζητώ να σταθεί δίπλα στον μελισσοκόμο αγωνιστικά , ζητώ επίσης να σταματήσουν να μας βλέπουν ως βαλσαμωμένους ως διακοσμητικά στοιχεία τόσο δύσκολο είναι αυτό να γίνει κατανοητό?

Συνάδελφε δεν φιμώνομαι εύκολα, θα συνεχίζω να μιλάω να γράφω αυτά που σκέπτομαι και ας μην είμαι μέλος συλλόγου που για σένα αποτελεί το στοιχειώδη κριτήριο μαζί με την αυτοκριτική για να έχω το δικαίωμα στην κριτική . Προσπάθησα να πω ότι μέσα στα πλαίσια της ευνομούμενης πολιτείας έχω το δικαίωμα να κρίνω και να κατακρίνω αν απαιτείται και ας μην είμαι μέλος συλλόγου έστω και αν εσύ δεν συμφωνείς.

Όσο για την αυτοκριτική μήπως θα έπρεπε να ζητήσεις να την κάνουν αντίστοιχα τα μέλη του ΔΣ της ΟΜΣΕ ? Αν είναι ευχαριστημένοι με το έργο τους μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι, επέτρεψε μου όμως να σου πω ότι οι μελισσοκόμοι δεν θα πρεπει και αυτοί να κοιμούνται ήσυχα.

Βρε Σπύρο γιατί βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος?

Και εγώ επιμένω στην συλλογική αφύπνιση!!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Δημήτρη τα περί βαλασαμώσεως του προεδρίου ασφαλώς και δεν αφορούν εσένα είναι λόγια άλλου & συγνώμη που δεν το διατύπωσα σωστά.
Για όλα τα υπόλοιπα θα σου στείλω με μήνυμα το τηλ. να τα πούμε.Γιατί παρότι έχουμε κάποιες διαφωνίες δεν σημαίνει πως δεν έχουμε & κοινές απόψεις.Ειδικά η συλλογική αφύπνιση με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Καληνύχτα και τα λέμε!

Foris Mouratidis είπε...

Δημητρη,Σπυρο κατ αρχας ηρεμια,δε χρειαζεται να βγαινουν μαχαιρια ειδικα απο ανθρωπους που χειριζονται απταιστα την Ελληνικη γλωσσα,αρα μπορουν να βρουν κοινο κωδικα επικοινωνιας.
Θα μου επιτρεψετε να πω και εγω τη γνωμη μου,αν και ερασιτεχνης μελισσοκομος.
Το ολο θεμα εχει να κανει με τη γνωστη Ελληνικη παθογενεια.
Ολοι ξερουμε την κατασταση που επικρατει στο Δημοσιο,τους δημους μοιραια και στους οργανισμους.Γιατι λοιπον η ΟΜΣΕ και η καθε ΟΜΣΕ να διαφερει.
Απο τον Οκτωβρη του 2008 που εγω και επισημα εγινα μελισσοκομος και πληρωσα την συνδρομη μου στο συλογο Θεσσαλονικης,ουδεποτε ελαβα καποια επιστολη,καποια προσκληση,ενα χρονια πολλα βρε αδελφε που να δικαιολογουν τα χρηματα που δινουμε.Ερωτηση γιατι πληρωνουμε τον καθε μελισσοκομικο συνδεσμο?
Το ιδιο συμβαινει με το επιμελητηριο,που υποχρεωτικα πληρωνω καθε χρονο 65 ευρω χωρις να μου προσφερει τιποτα.
Ερωτηση 2η.
Γιατι πληρωνουμε το επιμελητηριο?
Η μονη απαντηση που μπορω να δωσω σχετιζεται με την τριτη παραγραφο μου.
Για να βολεψουν τους κωλους τους αυτοι που διοικουν αυτους τους οργανισμους.
Να κανουν τα ταξιδακια τους δηθεν για το καλο μας,αλλα χωρις να μας ενημερωνουν για το αποτελεσμα του ταξιδιου.
Για να εχουν ενα τιτλο που τους ανοιγει πορτες σε ολους τους τομεις,κοματικους,κοινωνικους,προσωπικους.
Οσο για το γιατι δε συμμετεχουμε ολοι πιο ενεργα.
Σπυρακο θα βρεις κλειστες πορτες.
Αυτοι που ειναι γατζωμενοι σαυτους τους μηχανισμους και που οριονται να ερθουν νεοι ανθρωποι να μπουν στη θεση τους,αυτοι οι ιδιοι θα σου την φορεσουν,προκειμενου να κρατησουν τη θεσουλα τους.
Μακρυα λοιπον απο αυτους που καταστεψαν τη χωρα μας βαζοντας το εγω πιο πανω απο το εμεις.

MELISSOCOSMOS είπε...

Συνάδελφε πολύ φοβάμαι ότι μπέρδεψες πολλά πράγματα στην ανάρτηση σου.
Έκανες ένα ποτ πουρί από τις δικές μου αναρτήσεις από του Παναγιώτη, από τους Δημήτρη Ζιωγα και Δημήτρη του Θωμοπουλου και μπερδεύεις τα πάντα.
Επίσης παίρνεις μέρος των αναρτήσεων, με μέρος των διενέξεων από τα σχόλια των αναρτήσεων και επίσης μπερδεύεις.
Και το ερώτημα είναι τι προσπαθείς να κάνεις;
Να υπερασπιστείς την ΟΜΣΕ;
Από τι;
Από τους προβληματισμούς που εκφράζουν οι μελισσοκόμοι;
Δεν νομίζω ότι η ΟΜΣΕ έχει ανάγκη στήριξης.
Ενδεχομένως η ΟΜΣΕ πρέπει να μάθει να ακούει τα προβλήματα μας καλύτερα, αυτό είναι όλο.
Δεν θα σχολιάσω ότι έχει να κάνει με τις δημοσιεύσεις μου, θέλω να πιστεύω ότι έγινα σαφείς.
Αυτό που θα πω όμως είναι ότι η περίπτωση του Δημήτρη του Θωμόπουλου είναι λεπτή και δεν πρέπει να την κατακρίνουμε καθόλου.
Πρόκειται για 25 συναδέλφους μας που μηνύθηκαν για τον εξής απλούστατο λόγο ότι έβαλαν τα μελίσσια τους κοντά στο δρόμο προκειμένου να πάρουν λίγο μελάκι.
Αυτήν την (εγκληματική) τους πράξη λοιπόν την πληρώνουν τώρα δικαστικά και τους τη λέμε κι από πάνω κι εμείς οι μπλοκάδες επειδή υπερασπίζουν τους εαυτούς τους, λες κι εμείς δεν έχουμε βάλει ποτέ μελίσσια κοντά σε δρόμο.
Αυτοί οι συνάδελφοι χρειάζονται στήριξη από ΟΛΟΥΣ μας και φυσικά κι από την ΟΜΣΕ.
Δεν είναι δύσκολο στην ΟΜΣΕ να τους στηρίξει αφού διαθέτει όλα τα μέσα και είναι και κοντά στην έδρα της.
Δεν θέλω να φανταστώ τι θα επακολουθήσει σε περίπτωση που δεν στηριχτούν και καταδικαστούν.
Αν γίνει κάτι τέτοιο θα υπάρχει προηγούμενο δεδικασμένο και θα έχουμε όλοι πρόβλημα, κι εμείς, και η ΟΜΣΕ αν δεν τους στηρίξει.
Άρα λοιπόν προσοχή στους 25 συναδέλφους.
Εμάς τους τρεις Ξεσφιγγη, Ζιωγα, Παναγιωτοπουλο κατακρίντε, κι όχι τους άλλους.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Φόρη καλησπέρα , με το Δημήτρη δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτε , αντίθετα είναι πολλά αυτά που μας
ενώνουν.Ωστόσο ο γραπτός διαδικτυακός λόγος είναι λίγο απότομος & φαίνεται σα να μαλώνουμε.Ειλικρινά εκτιμώ την ποιότητα των θέσεων του Δημήτρη και μπορούμε να συζητούμε εποικοδομητικά χωρίς παρεξηγήσεις.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Συνάδελφε μην φοβάσαι , δεν μπέρδεψα ούτε πολλά ούτε λίγα πράγματα στην ανάρτηση μου.Οι θέσεις μου είναι ξεκάθαρες και επειδή δεν μου αρέσουν τα ποτ πουρί ούτε τα ακούω ούτε τα συνθέτω.Η ανάρτηση μου έγινε σε συνέχεια διαδικτυακού διαλόγου με τον αγαπητό Δημήτρη Θωμόπουλο.Ούτε στον Παναγιώτη, ούτε στο Δημήτρη Ζιώγα αναφέρθηκα.Από τις δικές σου αναρτήσεις ή μάλλον από τα σχόλια παρέθεσα το πικρόχολο & απαξιωτικό σου σχόλιο περί βαλσαμώσεως προέδρου & αντιπροέδρου της ΟΜΣΕ & πως δεν έχουν να επιδείξουν ΤΙΠΟΤΕ...
Έπειτα από έναν τέτοιο υβριστικό σχολιασμό δεν μπορώ να συζητώ για έκφραση προβληματισμών.
Συνήγορος & υπερασπιστής της ΟΜΣΕ δεν είμαι , οφείλω όμως ως μέλος ενός μελισσοκομικού συνεταιρισμού να αγωνίζομαι με θεσμικούς κανόνες & να απορρίπτω εύκολες κατακρίσεις.
Το θέμα της μήνυσης των μελισσοκόμων & του Δημήτρη Θωμόπουλου το οποίο & πληροφορήθηκα από τον ίδιο δεν το κατέκρινα & ούτε φυσικά πρόκειται να το κατακρίνω.
Όσον αφορά την προτροπή σου:Εμάς τους τρεις Ξεσφιγγη, Ζιωγα, Παναγιωτοπουλο κατακρίντε, κι όχι τους άλλους.
α)Είμαι ένας οπότε ο πληθυντικός δεν αρμόζει.
β)Δεν κάνω κατακρίσεις , αλλού πρέπει να ψάξεις για κατακριτές.
γ)Θεωρώ τη φράση λαικισμό & πως προσπαθείς να στρέψεις την συζήτηση σε άλλη κατεύθυνση.
Οι θέσεις μου και οι προτάσεις μου είναι ξεκάθαρες & δεν επιδέχονται στοχευμένες ερμηνείες.

MELISSOCOSMOS είπε...

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω το εξής.
Γιατί όταν κάποιος μελισσοκόμος, ανήκει σε συνεταιρισμό η σύλλογο και του αγγίξεις την ΟΜΣΕ κάνει λες και τον τσίμπησε σερσένι.
Υπάρχουν πολλές ερμηνείες γι αυτή την περίπτωση.
Συνάδελφε πάρτο απόφαση, όταν οι σύλλογοι, οι συνεταιρισμοί και η ΟΜΣΕ δεν κινούνται, εγώ θα τους τα χώνω.
Αν σε ενοχλούν τόσο τα γραπτά μου μην τα διαβάζεις.
Εγώ δεν άφησα ποτέ αιχμές εναντίον σου, παλεύω για το επάγγελμα μου, ζητάω περισσότερα, διεκδικώ, εδώ μιλάμε για μηδαμινό έργο, κι όχι για λιγοστό.
Πάνε οι ημέρες που δεν μιλούσε κανείς, καταλαβέτο κι εσύ, και οι συνεταιρισμοί σας και οι σύλλογοι σας, και η ΟΜΣΕ σας

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Aλήθεια αναρωτήθηκες ποτέ τη θέση εκείνου που ανήκει σε έναν από αυτούς τους φορείς;Εγώ προσωπικά ανήκω σε συνεταιρισμό & βιώνω την κατάσταση & τις προσπάθειες που γίνονται ή δεν γίνονται & αγωνίζομαι επί του πρακτέου. Όταν λοιπόν νιώθω χτυπήματα & όχι αγγίγματα όπως τα ονομάζεις εσύ, θα αντιδράσω.Όσο για τις ερμηνείες που υπαινίσσεσαι σίγουρα είναι στα μέτρα σου καθότι βολεύεσαι με ερμηνείες και όχι με εξηγήσεις.
Τις αποφάσεις μου τις λαμβάνω όταν εγώ επιθυμώ & για τους δικούς μου λόγους.Όσο για το...χώσιμο... είναι δικό σου θέμα & μπορείς να κάνεις ότι βούλεσαι.Εγώ πάντως θα προτιμήσω έμπρακτη συμμετοχή με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η πρόταση σου να μην διαβάζω τα γραφόμενα σου με βρίσκει σύμφωνο & αντιπροτείνω να κάνεις το ίδιο.Αυτό κάνω όταν κάτι δεν μου αρέσει , όταν όμως κάτι με θίγει δεν το προσπερνώ...
Όταν βρίζεις , απαξιώνεις & προσβάλεις τους συλλόγους , τους συνεταιρισμούς & την ΟΜΣΕ ασφαλώς και δεν τίθεται θέμα αιχμών.Πλέον μιλάμε για χτυπήματα.Τα οποία ασφαλώς & έρχονται & στο δικό μου πρόσωπο ως μέλος αυτών των φορέων.Επίσης στο σημείο αυτό ξαναδιάβασε το γνωμικό της ανάρτησης & ίσως λάβεις απαντήσεις στα ερωτήματα σου περί μηδαμινού έργου...
Επίσης πότε ήταν οι μέρες που δεν μιλούσε κανείς;;;Από την εποχή των αείμνηστων: Τριβιζά το 1904 , την εποχή του Τυπάλδου-Ξυδιά , την εποχή του Τοπαλίδη και μέχρι τώρα δεν υπήρξε φίμωση...οπότε τι να καταλάβω;
Ακόμη για μία φορά σου υπενθυμίζω πως είμαι ΕΝΑΣ όποτε φράσεις όπως:και οι συνεταιρισμοί σας και οι σύλλογοι σας, και η ΟΜΣΕ σας.
Είναι λαικίστικες και γίνονται για εντυπωσιασμό ώστε να πάει το θέμα αλλού.Εδώ πέρα μιλάς σε προσωπικό επίπεδο με εμένα τον Σπύρο Κωνσταντή & καλό θα είναι να απευθύνεσαι σε ενικό αριθμό.

evangelos naxios είπε...

Αγαπητοι μου συναδελφοι και φιλοι καλημερα.

Αγαπητε Σπυρο,γιατι τα λαμβανεις στραβα αυτα που πιστευουν οι αλλοι φιλοι μας.
Ο Δημητρης εαν μιλησεις μαζι του θα δεις οτι εχει λογο να φωναζει....

Ο Βασιλης και αυτος αγωνιζεται,ο καθε συνεταιρισμός ,η καθε ομοσπονδια αυτη ειναι η δουλεια τους να κανουν προτασεις και να φωναζουν,τωρα εαν πετυχαινουν τιποτα αυτο οφειλεται στον καθε υπουργο που μας εχει γραμμενους οπου μας εχει......

ο καθε ανθρωπος εχει το δικαιωμα και να φωναζει και να τα χωνει οπως λεει ο Βασιλης αφου τον εχουν γραμμενο δεν θα φωναζει???

στο θεμα της αυτοκριτικης ειναι κατι που δεν το καταλαβαινω και με βρησκει αντιθετο,θα ηθελα καποιος να μου το αναλυσει,επι της ουσιας να μου πει σε τι φταιω εγω και ο καθε ενας που τιμια αγωνιζεται,εγω νομοθετω???αγωνιζεται κανενας για το καλο μου,για το καλο των συναδελφων μου,για το καλο της πατριδας μου και δεν το βλεπω,δεν το ξερω??? ό,τι και να κανει αυτος που ειναι "αρμοδιος" ειναι αυτη η δουλεια του,γι'αυτο τα παιρνει....ο,τι και να κανει ειναι πολυ λιγο,εαν ηταν ικανος επρεπε να κανει πολλα περισσότερα......

MELISSOCOSMOS είπε...

Έχω μιλήσει με αναρτήσεις επώνυμα για όλα αυτά που λέω.
Όταν οι φίλοι σου οι της ΟΜΣΕ μου απαντάνε ανώνυμα, η όταν εσύ φωτογραφικά αναφέρεσαι σε μένα, τη στιγμή που εγώ τα γράφω όλα με το όνομα μου τότε άραγε ποιος κάνει πόλεμο σε ποιον και ποιος προσπαθεί να αφυπνίσει ποιον;
Είσαι ευχαριστημένος εσύ Σπύρο που οι μελισσοκόμοι κυνηγιούνται όταν δεν έχουν που να βάλουν τα μελίσσια τους; Όταν δεν μπορούν να πουλήσουν το μέλι τους; Όταν δεν μπορούν να σώσουν τις μέλισσες από τα φυτοφάρμακα; Όταν οι συνεταιρισμοί υπολειτουργούν; Όταν αντιλαμβανόμαστε ότι μας βρήκαν συμφορές πολύ μετά από την γένεση τους όπως οι νέες εισφορές του ΕΛΓΑ πχ; Όταν η μισή Ελλάδα δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στην έδρα και δεν συμμετέχει; Όταν το περιοδικό της ΟΜΣΕ διαφημίζει Καματερούς; Όταν το παραεμπόριο πλουτίζει σε βάρος των μελισσοκόμων πουλώντας βραζιλιάνικα μέλια ως ελληνικά και η ΟΜΣΕ το μόνο που κάνει είναι να μην κάνει τίποτα;
Εγώ λοιπόν δεν είμαι, και δεν μπορώ να φωνάξω σε σένα που δεν έχεις αρμοδιότητα, αλλά φωνάζω σε αυτούς που έχουν και μπορούν να διεκδικήσουν.
Δεν έχεις το δικαίωμα να μου λες να μη φωνάζω, γιατί η ελευθερία έκφρασης είναι δικαίωμα όλων.
Οι άλλοι όμως έχουν το δικαίωμα να μην ασχολούνται με τα κοινά αν δεν τους αρέσει να τους κρίνουν ή να τους φωνάζουν.
Δεν μπορώ να μιλήσω στον ενικό αφού είσαι κι εσύ και άλλοι της ΟΜΣΕ που μου λέτε ακριβώς τα ίδια.
Σας βάζω όλους λοιπόν μέσα στα λόγια που χρησιμοποιώ.
Δεν είναι μακριά η ημέρα που θα ακούσουν και οι συνεταιρισμοί αυτά που πρέπει να ακούσουν.
Ψήνεται το θέμα.
Υπάρχουν λίγοι συνεταιρισμοί που αξίζουν συγχαρητηρίων, υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που δεν βοηθάνε την μελισσοκομία, όπως έπρεπε να κάνουν.
Εκεί λοιπόν θα έχεις περισσότερες ευκαιρίες να εκνευριστείς, απ ότι με την ΟΜΣΕ που έχεις εντελώς άδικο πιστεύω, γιατί η ΟΜΣΕ δεν σου ανήκει περισσότερο απ ότι ανήκει στον απλό μελισσοκόμο μόνο και μόνο επειδή είσαι μέλος συνεταιρισμού η συλλόγου.
Αλλοίμονο αν έχω προβλήματα και δεν μπορώ να διαμαρτυρηθώ.
Αυτό το λένε στέρηση δημοκρατίας αν δεν κάνω λάθος.
Θα ήταν κρίμα να αφήσετε εσύ και οι άλλοι που υποστηρίζουν την ΟΜΣΕ να εννοηθεί ότι απαγορεύετε στους μελισσοκόμους να διαμαρτύρονται και να διεκδικούν.
Γιατί τότε θα σήμαινε ότι στον κλάδο μας δεν έχουμε δημοκρατία αλλά ΧΟΥΝΤΑ…
Δεν θέλω να πω περισσότερα για να μην γίνω και κακός αλλά κι επειδή υπάρχει βούληση να πέσουν οι τόνοι.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Θυμάμαι το παράδειγμα του πατέρα που έλεγε στα παιδιά του και τα συμβούλευε να είναι μονιασμένα και πως μόνο τότε δεν πρόκειται κανένας να τα πειράξει. Αυτό με τις βέργες που πως μια σπάει εύκολα δύο δυσκολότερα πολλές μαζί δεν σπάνε, και αναλογίζομαι .Ενωμένοι και μείς θα πετύχουμε πολλά ένας ένας τίποτα. Μια φωνή είναι σταγόνα στον ωκεανό, πολλές φωνές είναι χείμαρρος ,οι χείμαρροι ποταμός ,οι ποταμοί θάλασσα. Ο μεμονωμένος μελισσοκόμος όσο και να φωνάζει ποιος να τον ακούσει και να τον πιστέψει και να τον υπολογίσει? Το σύλλογο , τον συνεταιρισμό όμως θα τον υπολογίσουν θα τον πιστέψουν θα το ακούσουν πόσο μάλλον τους συλλόγους την ΟΜΣΕ.
Για μένα δεν υπάρχει δικαιολογία να είμαι επαγγελματίας η να ασχολούμαι επαγγελματικά και να μην ανήκω σε σύλλογο και να προσπαθώ να τα βγάλω πέρα μόνος μου. Ούτε το διανοούμαι. Αν τώρα κάνω το χαβαλέ μου με 10-20 -50 μελισσάκια το πράμα αλλάζει. Και σε αυτή την περίπτωση όμως υπάρχει λύση.
Δεν νομίζω κάποιος μη μέλος συλλόγου – συνεταιρισμού να ζήτησε βοήθεια και να μην τον άκουσαν γιατί δεν ανήκε πουθενά σε κανένα σύλλογο ? Ακόμα και η ΟΜΣΕ απ ότι διαβάζω.
Αλλά για φανταστείτε τι θα γίνει αν απ τις τόσες χιλιάδες που είμαστε ο καθένας μας να θέτει το πρόβλημα του [γιατί μη μου πείτε ο καθένας μας έχει το προβληματάκι του ] κατ ευθείαν στην ΟΜΣΕ. Για φανταστείτε πόσοι άλλοι θα θέσουν το ίδιο με μας πρόβλημα? Πρόβλημα που έχει δρομολογηθεί και εμείς δεν είμαστε ενήμεροι? Πρόβλημα για το οποίο γίνονται η έγιναν ενέργειες και μείς δεν γνωρίζουμε?
Συνάδελφοι ας αφήσουμε τα ΕΓΩ και ας μονιάσουμε για να παλέψουμε τα δίκαια μας που είναι πολλά αλλά σαν σύνολο και όχι σαν ελεύθεροι σκοπευτές.

Να συνεργαστούμε , συλλογικά & με κανόνες. [αυτό το είπε ο Σπύρος]
Καλημέρα σας.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ είπε...

Βασίλη ότι είχα να πω το είπα , δεν πρόκειται να απαντήσω σε προεκτάσεις που δίνεις μόνο εσύ ο ίδιος.
Το θέμα καταντά κουραστικό γιατί επιδιώκεις να δημιουργείς εντυπώσεις.Ε
γώ δεν μίλησα ούτε για στέρηση Δημοκρατίας ούτε για ΧΟΥΝΤΕΣ.
Ούτε σου απαγόρευσα να φωνάζεις...
Αλλά δεν γίνεται να μην είμαι αντίθετος στην τακτική ύβρεων & απαξιώσεων , όπως το βαλσάμωμα του προέδρου & του αντιπροέδρου που όπως λές δεν έχουν να επιδείξουν ΤΙΠΟΤΑ.
Αυτά είχα να σου πώ.Από εκεί και πέρα δεν έχω να προσθέσω τίποτε άλλο.
Καλή συνέχεια.

Ευάγγελε με το Δημήτρη μιλήσαμε τηλεφωνικά και βεβαίως τα πράγματα είναι πιο απλά από ότι φαίνονται στο ίντερνετ.Πάνω κάτω τα ίδια πιστεύουμε , & όσον αφορά την περίπτωση της μήνυσης , εννοείται πως είμαι με το μέρος τους.
στα υπόλοιπα θα τα πούμε & από κοντά για να μην αναλωνόμαστε σε αναλύσεις.
Θεοδόση αυτό πού εξηγείς είναι αυτό που εξαρχής είπα.

Ως εκ τούτου το θέμα τονισμού της συλλογικότητας αναλύθηκε στο βαθμό που πρέπει...
Όποιος θέλει μπορεί να είναι συλλογικός όποιος δεν θέλει ας μην είναι.

evangelos naxios είπε...

Την καλησπερα μου και την αγαπη μου σε ολους!

ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ!