Τρίτη, 3 Μαΐου 2011

Με πολλή αγάπη!!!

Αγαπημένοι μου φίλοι , Χριστός Ανέστη , χρόνια πολλά...Πρίν αρχίσω να γράφω τη  σημερινή ανάρτηση  σκεφτόμουν σοβαρά εδώ και μέρες πως έπρεπε να είναι και η τελευταία , όχι επειδή μου τελείωσαν οι γνώσεις στην μελισσοκομία ούτε επειδή βαρέθηκα τα μελισσάκια...Αλλά επειδή η ζωή μου άλλαξε ριζικά και πλέον ο χρόνος είναι ελάχιστος.

Όταν έφτιαξα το μπλοκ , όπως έχω ξαναπεί , το έκανα επωνύμως και με πλήρη διάθεση αλήθειας & αυθεντικότητας .Το αποτέλεσμα της διαδικτυακής επικοινωνίας ;η γνωριμία μου παντοιοτρόπως με ανθρώπους που μη υπάρχοντος του μπλοκ μάλλον δύσκολα θα συναντούσα.
Πλέον η μελισσοκομική μου φιλία είναι πανελλαδική  , γνώρισα φίλους είτε προσωπικά είτε τηλεφωνικά είτε με μηνύματα & νιώθω πως στα μέρη όπου ευρίσκονται έχω πλέον δικούς μου ανθρώπους!!!
Κάποτε είχα χρόνο και έγραφα , σχολίαζα στις αναρτήσεις  των φίλων μελισσομπλόκερ και υπήρχε μια επικοινωνία διαδικτυακή , το μπλοκ μου ήταν ενεργό
Η μεγάλη αλλαγή στη ζωή μου όμως  επιφέρει μείωση της ασχολίας με το μπλοκ (για πολλούς λόγους).
Βρέθηκα λοιπόν στο δίλημμα: Να παύσει το μπλοκ και αν μπορώ να διαβάζω τις αναρτήσεις των φίλων  και πάλι κερδισμένος θα είμαι!
Όμως μήπως παύοντας το μπλοκ θα απομακρυνόμουν και θα έχανα την επικοινωνία με όλους τους ελέω διαδικτύου φίλους;
Οπότε επέλεξα να μοιραστώ μαζί σας  τη χαρά μου και το γεγονός που οδηγεί  από εδώ και πέρα τη ζωή και την ψυχή μου.
Την 1η Μαΐου ,Κυριακή του Θωμά , έλαβα   τον πρώτο βαθμό της ιεροσύνης , το βαθμό του διακόνου  στον ομώνυμο Ναό του Αγίου Αποστόλου στους Αμπελόκηπους Αθηνών.
Η είδηση της χειροτονίας ήταν σύντομη και δυστυχώς δεν κατέστη δυνατό να σας ενημερώσω , εύχομαι στην χειροτονία εις ιερέα να  προλάβω να σας ενημερώσω.
Πιστεύω πως ήταν υποχρέωση μου να αναφέρω αυτό το γεγονός , πάντα τα στοιχεία μου , οι πληροφορίες , οι αναρτήσεις & γενικώς τα γραφόμενα μου ήταν είναι και θα είναι υπαρκτά και εκινούντο στην αλήθεια.
Να ξέρετε λοιπόν πως τώρα έχετε ένα φίλο Κληρικό αλλά και...μελισσοκόμο.
Με πολλή αγάπη π.Σπυρίδων Κωνσταντής.

30 σχόλια:

beelovers είπε...

η επιλογη ηταν δικη σου . καλή δυναμη στο εργο σου.

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Σπύρο η γενική παρουσία σου στο διαδίκτυο δηλώνει σαφέστατα ότι το βήμα που έκανες είταν σωστό.
Για μένα είσαι ΑΞΙΟΣ για ιερέας όπως ΑΞΙΟΣ είσαι και σαν μελισσοκόμος.
Καλή πορεία να έχεις.

Beekeeper είπε...

Σπύρο κάθε επιτυχία ευχομαι και χαίρομαι. Το blog μην το σταματήσεις όμως... :)

Grypas είπε...

Εύχομαι ο Θεός να σου δίνει δύναμη στο δρόμο της Ιεροσύνης που διάλεξες!
Υ.Γ.Το mail μου το πήρες?

Βαγγέλης Ζ. είπε...

Και βέβαια είναι πατέρας Σπυρίδων Κωνσταντής και όχι πάτερ ( ο πατήρ, του πατρός).
Πατέρα Σπυρίδωνα σου εύχομαι να έχεις υγεία και να βοηθήσεις όλον τον κόσμο.

Ανέστης Θ.Κετσετζίδης είπε...

Πατέρα Σπύρο
μεγάλη απόφαση μιας και το ράσο έχει ''μεγάλο''βάρος.
Καλή πορεία να έχεις και θα ήθελα να μας θεωρείς το μελισσοκομικό σου''ποίμνιο''χωρίς να σταματήσεις το blog.

BeeHappy είπε...

Η φύση πάντα σου ανταποδίδει την αγάπη που της δίνεις. Οι άνθρωποι ενίοτε.
Εύχομαι, αν και οι ευχές προσδιορίζονται από το μεταφυσικό και ως προς αυτό προσωπικά στέκομαι με σκεπτικισμό, η επιλογή σου να σε ολοκληρώσει ως άνθρωπο χωρίς απογοητεύσεις.

toadstul είπε...

Καλή επιτυχία στον νέο δρόμο που θα χαράξεις ως διάκονος.
Όταν αγαπάς κάτι πάντα βρίσκεις χρόνο να ασχοληθείς μαζί του έστω και για λίγο(Μελισσοκομία)!!

trikalinos-Trikala Greece είπε...

π.Σπυρίδωνα (πλέον)εύχομαι ο Θεός να σου δίνει δύναμη στο δύσκολο έργο σου,και να μας μνημονεύεις καμιά φορά.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Πατέρα Σπυρίδωνα
Παίρνω το μερίδιο μου απ την χαρά σου με μεγάλη χαρά και εύχομαι άξια αλλά και γρήγορα να λάβεις και τον επόμενο βαθμό της Ιεροσύνης .Πάντα να οδηγεί τα βήματα σου ο Κύριος μας που έλαβες την απόφαση να υπηρέτησης εφ όρου ζωής.
Πάντα Άξιος.

lingistis είπε...

Πατέρα Σπυρίδωνα, σε ευχαριστούμε που μειράζεις την χαρά σου μαζί μας.

Είμαι σίγουρος πως θα συνεχίσεις να προσφέρεις και στη μελισσοκομία όπως έχουν κάνει τόσοι σπουδαίοι κληρικοί στο παρελθόν αλλά και σήμερα.

Πάντα Άξιος.

Γιώργος Βασιλείου είπε...

Καλή επιτυχία στο νέο σου έργο κι ο Κύριος να φωτίζει πάντα το δρόμο σου.

ab είπε...

π.Σπυριδων συνχαρητηρια και καλη δυναμη στο εργο σου.δεν εχουμε γνωριστει ακομη ειμαι φρεσκος στη μελισοκομια αλλα εχουμε χρονο μπροστα μας και ορεξη....

Βαγγέλης Ζ. είπε...

Είχα μια αμφιβολία και άνοιξα την γραμματική μου...(ίντερνετ).

ὁ πατὴρ
τοῦ πατρ-ὸς
τῷ πατρ-ὶ
τὸν πατέρ-α
ὦ πάτερ

Στο πατήρ...

Γεν. πατρός
Αιτ. πατέρα
Κλητ. πάτερ

(Copy-paste από άλλο μπλοκ)
ο πατήρ Ευμένιος (ΟΧΙ ο πάτερ Ευμένιος)
του πατρός Ευμενίου (ΟΧΙ του πατέρα Ευμενίου)
τον πατέρα Ευμένιο
πάτερ (όταν τον φωνάζουμε)

Τέλος το λεξικό Μ. Τριανταφυλλίδη δέχετε και το πάτερ και το πατέρα ως σωστά.
Μπερδεύτηκα...
Η γλώσσα ένας κόσμος ολόκληρος με πολλούς κανόνες και διαφορετικές ερμηνείες. Εμένα προσωπικά το πάτερ δεν μ αρέσει. Μου ακούγετε σαν χαϊδευτικό ή κοροϊδευτικό.
Συγνώμη αν παρέσυρα κάποιους. Ας πει ο Σπύρος τι του αρέσει ή τί είναι για αυτόν σωστό.

Αθ. Γ. Μιχαηλίδης είπε...

Πατέρα Σπυρίδωνα,ο Πανάγαθος Θεός να σου δίνει υγεία και δύναμη!Την αγάπη που έδειξες στο μέχρι τώρα ποίμνιο σου, να είσαι Άξιος να την προσφέρεις απλόχερα και στο νέο ποίμνιο!

Δημήτρης είπε...

Άξιος!Ο Θεός να είναι πάντα μαζί σου και να σου δίνει δύναμη.Συνέχισε τις ωραίες αναρτήσεις έστω και πιο αραιά.

PanKok είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη στο έργο σου και πάντα άξιος!

Mesologgi bee είπε...

Σου εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου να είσαι υγειής και υπομονετικός για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στα δύσκολα των ημερών μας. Ο Κύριος δε να σου χαρίσει σοφία και δύναμη και να ανέβεις μέχρι το ύπατο αξίωμα.

melinioxori είπε...

ευχομαι οτι καλιτερο αλλα θα λυπηθω πολυ αν σε χασουμε απο το διαδυκτιο.

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Φίλε π.Σπυρίδωνα εύχομαι κι έγώ με την σειρά μου καλή επιτυχία στο νέο σου έργο.

Το ιστολόγιο είναι κάτι που πιστεύω πως μπορείς να κάνεις ταυτόχρονα γιατι ο λόγος σου και η παρουσία σου εδώ ήταν αξιοσημείωτα και τα δύο.

Στην χειροτονία σου θα θελα να φωνάξω κι εγώ Αξιος, σεμνά απο μια άκρη του ναού(κράτα μας ενήμερους).

Καλή επιτυχία Σπύρο.

green είπε...

Παντα αξιος και παντα κοντα στους ανθρωπους!

Επόπτης είπε...

Σου εύχομαι καλή δύναμη
Κράτησε το Blog και για τον εαυτό σου και για μας

Alkiviadis είπε...

Εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο έργο σου.

chaniabee !!!! είπε...

ΑΞΙΟΣ. ΑΞΙΟΣ. ΑΞΙΟΣ!!!
Φίλε σου εύχομαι καλή δύναμη στην νέα σου ζωή!! Να ξέρεις ότι δεν είναι εύκολο να είσαι ποιμένας!! Εφόσον το αποφάσισες να τραβήξεις αυτήν την πορεία προσπάθησε να περπατάς στην μέση αυτού του δρόμου και όχι στο περιθώριο! Εμείς εδώ θα είμαστε να κάνουμε παρεάκι !! καλό δρόμο και πάλι !

ΑΝΘΙΜΟΣ-ANTHIMOS ΣΙΓΚΟΥΔΗΣ-SIGOUDIS -ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΑΠΘ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ είπε...

Εύχομαι ο δύσκολος και ανηφορικός δρόμος να είναι γεμάτος χαρά, ελπίδα και προσμονή, φώτιση για σένα και για τον κόσμο, χρειαζόμαστε πρότυπα άξια εμπιστοσύνης που να μας οδηγούν σε ιδανικά, τι σπάνια λέξη!!! ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ.

Γιάννης Γιάνναρος είπε...

Όταν κάτι αγαπάς, πάντα βρίσκεις χρόνο.
Υγεία και σοφία για να βοηθάς όσους το έχουν ανάγκη!

MELISSOCOSMOS είπε...

Πάντα Άξιος

pispirigos21 είπε...

Πατριωτη παντα αξιος.Θα τα πουμε κα ποια φορα στην ραματια η στα λελοβα.

evangelos naxios είπε...

Σημερα καθησα στον υπολογιστη και με χαρα εμαθα.....τις θερμοτερες ευχες μου!!!!

το νου σου οπως ζουσες σαν λαικος,με πιστι και αγαπη να ζεις σαν κληρικος.
Αγαπητος μου φιλος,τον ειχα στρατιωτη,εγινε διακονος και μετα τρια χρονια αρχιμανδριτης,εκει που τοποθετηθηκε απο τα πρωτα πραγματα που απαιτησε ηταν το βιβλιαριο καταθεσεων,οι επιτροποι του ειπαν οτι ειναι το υστερημα του κοσμου και θα το διαχειριζονται ολοι μαζι με διαφανεια,εκεινος τους ειπε,υποταγη στο ρασο.....
Οταν τον βρηκα του ειπα"το να ζει χωρις πιστι στον Θεο ο λαικος ειναι αμαρτια,το να ειναι αθεος ,απιστος ο κληρικος ειναι φοβερο.....απο τις σκεψεις μας ,απο τα εργα μας φενεται η πιστι μας......

προσεξε,ηρθες να δωσεις,ηρθες να υπηρετησεις.Μην παρεις...μην δεχεσαι ουτε το χερι να σου φιλανε,μην ζητησεις ποτε να σε υπηρετησουν.....να σου πλυνουν τα ποδια.......ευχομαι και παλι προτυπο σου να εχεις Τον Κυριο μας ,τους αγιους......μην κανεις κοιλια....ουτε περιουσια.

Τάκης Κοντούλης είπε...

π. Σπύρο σου εύχομαι ΠΑΝΤΑ ΆΞΙΟΣ στο δύσκολο έργο της ιεροσύνης.
Να είσαι παντα καλά να μας ευλογείς.
(ειμαι παπαδοπαίδι και ξέρω τι μεγαλη τιμή ειναι το ράσσο! )