Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Βόλτα στα μελίσσια της Εύβοιας και σκέψεις...

Που θα πάει...θα φτιάξει επιτέλους ο καιρός! Δε μπορεί , αρκετά τράβηξε φέτος η βαρυχειμωνιά.Δύσκολος χειμώνας  που ακόμη δεν τελείωσε.Ωστόσο στην χθεσινή εξόρμηση για Εύβοια το τσιμεντένιο διαχωριστικό  ήταν γεμάτο βρούβες ένα μονοπάτι πολλών χιλιομέτρων , επιτέλους σκέφθηκα ήρθε η άνοιξη...ήρθε;
όχι βέβαια...στις στροφές για τον <<άγιο>> τα ονειρά  μου  για ολάνθιστα λιβάδια προσγειώθηκαν...Ακόμη έχουμε Μάρτιο!!! Συνήθως σε τέτοια ταξίδια μπορώ να σκέφτομαι και να τακτοποιώ στο μυαλό τις σκέψεις μου...
Φέτος χάθηκαν μελίσσια που δε θα χανότανε σε άλλους χειμώνες.Πολύ και συνεχόμενο κρύο με βροχές εμποδισαν τα μελίσσια να τραφούν τόσο εκτός όσο και εντός με τα ζαχαροζύμαρα που τους έβαλα το Δεκέμβρη , η μελισσόσφαιρά δεν <<έσπαγε>> αφού οι καλές μέρες συναντήθηκαν με τις Αλκυoνίδες και δεν ήρθαν ποτέ...
Μετά από χρόνια διαπίστωσα πως τα ποντικάκια του αγρού  θυμούνται ακόμη πως να μπαίνουν σε μια κυψέλη: απλά εντοπίζουν το αδύναμο μελίσσι στο οποίο ο μελισσοκόμος δεν μείωσε το διάστημα της θύρας...
και μάλιστα έκανε εκπληκτικά  φαγώματα!
Το μελισσάκι επιβιώνει ακόμη μιας και ο Μίκι μάους έφυγε...με το καλό ή με το άγριο(ποιός ξέρει;)
Παρά τη θλίψη μου για τα μελίσσια που έχασα δε θα αποδώσω το φταίξιμο στον καιρό μέσα μου γνωρίζω πως ο κύριος φταίχτης είμαι εγώ ... ναι εγώ στέρησα από τον εαυτό μου τα μελίσσια γιατί δεν τα τροφοδότησα όταν έπρεπε.Είναι πολλά τα γιατί δεν τροφοδότησα και μάλλον δεν χρειάζονται να τα εκθέτω αρκεί μόνο το άσχημο αποτέλεσμα.  

8 σχόλια:

evangelos naxios είπε...

Ευχές σ'όλους τους αγαπητούς φίλους καλή σεζόν!!!

Ανώνυμος είπε...

de sterises ston eayto sou ta melissia , apla tous sterhses th zwh tous thn idia.. prosexe allh fora..

Beekeeper είπε...

Γεροί να είμαστε :)

π. Σπυρίδων Κωνσταντής είπε...

Ευάγγελε@ καλή συνέχεια!
Ανώνυμε @ Δεν είναι έτσι όπως τα λες...Τα μελίσσια τα έχω για να βγάζω ένα μικρό εισόδημα , οπότε δεν είναι μόνο η ρομάντική θεώρηση πως τους στέρησα τη ζωή...τα στερήσα και από τον εαυτό μου γιατί επενδύω στη μελισσοκομία για ανάπτυξη ζωικού κεφαλαίου με πολύ κόπο και έξοδα...
Κώστα όλα θα φτιάξουν!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ είπε...

αν τα 'χεις χίλια μη χαρείς
κι αν μείνεις μ' ενα μη χολιάσεις.
πάλι με χρόνο και δουλειά
πάλι θα τα χιλιάσεις!

glam είπε...

Γράμμα σε μελισσοκόμο

Δημήτρης είπε...

Με τις γνώσεις και την εμπειρία σας είμαι σίγουρος οτι θα τα ξαναφτιάξετε.Όσο για τον ανώνυμο με τα greeglish είναι ξεκάθαρο ότι: 1)πρώτη φορά διαβάζει ανάρτησή σας αλλιώς θα ήξερε την αγάπη που έχετε για τις μέλισσες 2)δεν διάβασε ούτε αυτή την ανάρτηση ολόκληρη αλλιώς θα καταλάβαινε οτι σοβαροί λόγοι σας έκαναν να μην μπορέσετε να τροφοδοτήσετε και 3)Η "συμβουλή" prosexe allh fora..από κάποιον που φοβάται να γράψει ένα όνομα είναι κακοπροαίρετη.
ΥΓ:ξέρω οτι δεν έχετε καμμία ανάγκη υπεράσπισης,συγχωρήστε μου την παρόρμηση.

ouranis είπε...

ηταν οντως ο χειμωνας δυσκολος φετος στην ευβοια.σπυρο σε πιο μερος τα εχεις τα μελισσια σου ?στην ευβοια εννοω