Δευτέρα, 13 Μαΐου 2013

Όχι στην ανωνυμία των μελισσο-blogs

 Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κανείς να έχει ένα ανώνυμο μελισσοκομικό μπλόκ ... Αλλά πρώτα πρώτα τι θα πεί ανώνυμο μπλόκ;Ανώνυμο σημαίνει πολλά και τίποτε... Άντε να καταλάβεις ποιός και γιατί γράφει αυτά που γράφει!!!  Κατά την αποψή μου δεν βρίσκω το λόγο κάποιος να αποκρύπτει τα αληθινά στοιχεία του και να φτιάχνει μπλόκ ή να σχολιάζει ανώνυμα , ωστόσο η <<ποιότητα>> των γραπτών φανερώνει τα κίνητρα που οδήγησαν ορισμένους δειλούς στην ανωνυμία.
 Που να βρεθεί φιλότιμο και ανθρωπιά σε ορισμένους να επικοινωνούν με κόσμιο τρόπο ακόμη και για όσα διαφωνούν;                                                                                                                              Γέμισε  το διαδίκτυο με ανώνυμους υβριστές και συκοφάντες που υποβαθμίζουν την ανθρώπινη νοημοσύνη. Μοιραία και τα μελισσοκομικά μπλόκ <<κληρονόμησαν>>  την μόδα της ανωνυμίας...
και φυσικά δεν αναφέρομαι σε καλοπροαίρετους αναγνώστες που δεν είναι εξοικοιωμένοι με το σχολιασμό ή δεν έχουν λογαριασμό μπλόκ ...
Υπάρχουν κάτι περιπτώσεις που είναι να κλείνεις το κομπιούτερ με όσα έχουν γράψει : ύβρεις , λάσπες και ψέματα. Κλώνοι και ψεύτικα προφίλ...μέχρι και ανώνυμοι αυτοσχολιασμοί!!!
Όλα αυτά οδηγούν σε εντυπώσεις  αλλά και παρεξηγήσεις!
-Πάτερ κάποιος ανώνυμος ισχυρίζεται πως έχεις ανώνυμο μπλόκ , μου έγραψε σε email ένας φίλος, ορίστε η παραπομπή και το νήμα σχολίων...Έφριξα  με όσα διάβασα και με τις άθλιες υπόνοιες...
Πάλι καλά που έχω αποτρέψει τα ανώνυμα σχόλια σε τούτο το μοναδικό προσωπικό και επώνυμο μπλόκ μου  και δεν μεταφέρονται τα ανώνυμα σκουπίδια εδώ μέσα. Από την πρώτη στιγμή το μπλόκ μου έχει την προσωπική μου ταυτότητα :| εδώ ανώνυμοι δεν χωράνε ...., όταν θέλω να σχολιάσω σε κάποιον φίλο μελισσοκόμο το κάνω πάντα επώνυμα .
Κάποτε κάποιος <<ανώνυμος>> μου έγραψε ένα άθλιο σχόλιο και με έβριζε για μια ανάρτηση μου που έθιγε επιτήδεια συμφέροντα , ε βέβαια εγώ που δεν πουλάω τίποτε μέσα από το μπλόκ μου είμαι σκοταδιστής ενώ αν πούλαγα χώρο για διαφημίσεις και <<σεμινάρια>>θα ήμουν καλός γιατι θα <<βοηθούσα >> τους νέους μελισσοκόμους...


8 σχόλια:

markos aliprantis είπε...

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά παπα-Σπύρο.Τα έχω πεί και τα έχω γράψει πολλές φορές αλλά στού κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα που λέμε εμεις εδω κάτω.Είναι της μοδός τώρα τελευταία να γίνονται διαφημίσεις μέσω των μελισσομπλοκάδων για σεμινάρια κλπ με σκοπό να βγάλουν κέρδος.Σαφώς και θα γράψω για το μελισσομάγαζο ενός φίλου που τον ξέρω πολλά χρόνια και το κυριότερο δεν παίρνω ούτε σεντ που λένε.Φέτος από ότι δείχνουν τα θυμάρια θα είναι μια ακόμη χρονιά χαμένη για εμάς.
Καλό βράδυ

Μανώλης Γερογιαννάκης είπε...

Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά και από εμένα. Η ανωνυμία ίσως θεωρούν πως τους παρέχει ασφάλεια, όμως είναι σαν τα κουτσομπολιά που ξεκινάνε από κάποιον και λέει πως κάπου το άκουσε αλλά δεν θυμάται που ή ότι κάποιος άλλος του το είπε. Όταν κάποιος λέει την άποψη του επώνυμα οφείλουμε να την σεβόμαστε ακόμα και αν θεωρούμε πως μας αδικεί ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση πρέπει να την απορρίπτουμε ακόμα και αν μας κολακεύει. Αυτά βέβαια ισχύουν σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνο στα μελισσοκομικά blogs. Η γνώμη είναι πρωτίστως θάρρος!

Koutsoukos Kostas είπε...

Έχω σβήσει κι έχω γράψει δέκα φορές αυτό το σχόλιο. Τελικά καταλήγω ότι δεν έχω/ξέρω τι να πω.

Για να μην το αφήσω ξεκάρφωτο, το μόνο που θέλω να πω π. Σπύρο, είναι οτι σε κάθε περίπτωση έχεις τη συμπάθεια μου και με την αρχαία και με τη σύγχρονη έννοια.

Πάντως οι ηλίθιοι δεν είναι ανίκητοι.
Αυτό είναι κάτι που διέδωσαν οι ίδιοι, γιατί είναι τόσο ηλίθιοι που δεν μπορούν να καταλάβουν την πραγματικότητα.

Το τελευταίο δεν θα το δημοσίευα, αλλά ο ηλίθιος στον οποίο αναφέρομαι δεν είναι καν ικανός να το καταλάβει :)

Τη συμπάθεια μου λοιπόν.

Επόπτης είπε...

Ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω από το δάκτυλό μου.
Η δειλία είναι το ίδιον των ανωνύμων.
Πρέπει να έχεις το θάρρος της γνώμης και της ανταλλαγής απόψεων.
Διαφορετικά όλα είναι εκ του πονηρού
Ανώνυμος είναι ο κουκουλοφόρος, είναι αυτός που κρύβεται για να πει κάτι που είναι συκοφαντικό, ψεύτικο, εριστικό κλπ.
Ποτέ κανείς αγωνιστής , που ήθελε η θέλει το δίκιο, που ήθελε η θέλει την αλήθεια, που αγωνίζεται για τις ιδέες του, κανείς που θα ήθελε ή θέλει το διάλογο, την επαφή την συζήτηση , την ανταλλαγή απόψεων δεν κρύβεται.
Οι ανώνυμοι για μένα ( και ας μην πιπιλάν την καραμέλα της ελευθερίας της άποψης,η ελευθερία θέλει και τόλμη και θάρρος όπως έλεγε και ο ποιητής) είναι σκουλήκια που σέρνονται στο βούρκο της σαπίλας.
Αν είναι "εντάξει " ας αποκαλυφθούν για να αποδείξουν και έμπρακτα την ορθότητα των απόψεών τους
Κουκούλα και εντιμότητα δεν ταιριάζουν .
Στο τέλος, τέλος ας μην ανακατεύονται εκεί που δεν ταιριάζουν.
Καθίστε μπροστά στον καθρέπτη και μιλάτε.
Σταματώ γιατί δεν τελειώνω άμα αρχίσω.
Την άποψή μου την έχω πει πάρα πολλές , έχω πει να μην ασχοληθώ ξανά , αλλά πάλι παρασύρομαι
Αλλά θα πρέπει και ορισμένοι να μην τους δίνουν το θάρρος και την ευχέρεια να συνεχίζουν αυτό το βιολί. Δεν πρέπει να υπάρχουν αφελείς.
Κώστα συμφωνώ μαζί σου, αλλά νομίζω ότι όλα είναι συνειδητά.
Σταματώ
Να βρεθούμε

Χρήστος Αλεξανδρίδης είπε...

Επιτρέψτε μου να συμμετέχω στην όμορφη κουβέντα σας με ένα κατευναστικό σχόλιο. Πιστεύω πως όταν κάποιος κάνει μία δήλωση διατηρώντας την ανωνυμία του, το κάνει γιατί έχει κάποιο λόγο να φοβάται η να ντρέπεται να την προσυπογράψει. Συνεπώς, την ίδια ώρα που σχολιάζει, πρώτος αυτός υποτιμά και υποβαθμίζει το σχόλιό του.

Koutsoukos Kostas είπε...

Η ανωνυμία δεν είναι κατ ανάγκη κακή και πολλές είναι οι φορές που προστατεύει τον δίκαιο.

Αυτό που είναι κακό ειναι να συκοφαντείς και να βρίζεις ανώνυμα. Αν αυτό που λες δεν προσβάλει κάποιον δεν βλέπω πρόβλημα στην ανωνυμία.

Μπορεί εγώ να ήθελα να γράψω ένα σχόλιο συμπάθειας στον π.Σπυρο για συμπαράσταση χωρίς να γνωρίζουν οι άλλοι οτι μου είναι συμπαθής. Αν πχ αυτό το σχόλιο ήταν ανώνυμο ποιον θα ενοχλούσε?

Το πρόβλημα είναι όταν γράφονται πράγματα σαν αυτά που αναφέρονται στο άρθο. Πραγματικα κρίμα.

Ανώνυμος είπε...

Παρακαλώ επιτρέψτε μου να καταθέσω λίγα λόγια…
Διάβασα με προσοχή π. Σπυρίδωνα τα όσα γράψατε και αντιλαμβάνομαι ότι αναφέρεστε σε μένα. Επειδή σας εκτιμώ θεώρησα σωστό να απαντήσω στις απορίες σας αλλά πρώτα από όλα να σας ζητήσω συγνώμη για την αναστάτωση που τυχών σας προκάλεσαν οι ανώνυμοι σχολιαστές του μπλοκ που διαχειρίζομαι.

Θεωρώ όλα τα μπλοκ ανώνυμα… τι σημασία έχει που σε κάποια αναφέρονται οι διαχειριστές τους; Γνωρίζει ο περιηγητής του διαδικτύου ποιος είναι ο π. Σπύρος και στην τελική εάν είναι αυτός που λέει; Εάν έλεγα ότι είμαι ο Χρήστος Οικονομάκος από την Σπάρτη θα άλλαζε κάτι; Τα ονόματα με τον καιρό συνδέονται με το χαρακτήρα και την ποιότητα των κειμένων που υπογράφουν. Έτσι στο ελληνικό μελισσοκομικό internet βλέπεις ποιος το υπογράφει το κείμενο και χωρίς να το διαβάσεις καταλαβαίνεις τι βαρύτητα του. Δημοσιεύω αναρτήσεις σατιρίζοντας κείμενα σε μπλοκ που είναι ‘‘επικίνδυνα‘‘ για τις μέλισσες. Εάν τα μπλοκ αυτά είχαν την στοιχειώδεις αξιοπρέπεια δεν θα συνέχιζαν αυτό που κάνουν και δεν θα τους πείραζε τα όσα γράφω.

Έτσι λοιπόν επέλεξα να δώσω οντότητα στην ανωνυμία… είμαι ο Ανώνυμος!!! Κάτι που δεν πείραζε καθόλου τις μέλισσες.

Εάν θέλουν κάποιοι να ενημερώνουν με χαζά κείμενα εντυπωσιασμού εκθέτοντας την ελληνική μελισσοκομία και ισοπεδώνοντας όσους έχουν μοχθήσει αιώνες για αυτήν ας το συνεχίσουν… εγώ θα τους ξεφτιλίζω όπως ακριβώς τους αξίζει… Ανώνυμα. Γιατί τα επώνυμα κείμενα υπάρχουν. Υπάρχουν στα βιβλία, στα συγγράμματα, στις διατριβές στα άρθρα και σε ένα σωρό άλλα έντυπα… αλλά ποιος τα διαβάζει; Το ακροατήριο αυτό που ασπάζεται τις όλο και πιο τακτικές αναρτήσεις ανυπόστατου βάθρου καταλαβαίνει την γλώσσα με την οποία γράφω εγώ… και όσο πιο πολύ σατιρίζω τους επώνυμους (… και δεν κάνει να βρίζω…) τόσο αυτοί τρελαίνονται. Γιατί χάνουν το κοινό που τους δίνει λόγο ύπαρξης. Γιατί χωρίς ακροατήριο ο επιτήδειος μπλόκερ με τις διαφημίσεις και τα σεμινάρια που θα σώσουν τους έλληνες από την οικονομική τους μιζέρια θα χάσει τις μίζες (για αυτό έχω διαφημιστικό στο μπλοκ… για να με πληρώνουν που τους κοροϊδεύω - ενημερωτικά βγαίνουν 2 μπύρες το χρόνο!!!). Σκέψου πως αν χάσει τα κλικ ο τρελός του χωριού, που ένας καλός άνθρωπος πριν γίνει παπάς του έδωσε την ιδέα να φτιάξει δικό του μπλοκ, θα είναι αυτό που είναι… ο κανένας και δεν θα το αντέξει.


Από την δημιουργία του Ανώνυμου… αντιγράφηκα, με σχετίσαμε με ένα σορό ανθρώπους για να τους διασύρουν, μου φορτώσανε ένα σωρό ανώνυμα σχόλια που έγραψαν οι ίδιοι και φυσικά απείλησαν να με κλείσουν. Θα μου (… κρατιέμαι μην βρίσω…). Τι φοβούνται; Που να είχα χρόνο δηλαδή και να έγραφα για όλλα υα κουφά που διαβάζω!!! Κάποιοι πάμε και στα μελίσσια!!!!

Γενικά δεν επιδιώκω ανταλλαγή απόψεων, για κάποιους ίσως είμαι ο κουκουλοφόρος, αλλά όσα γράφω κρύβουν αλήθεια για όσους ξέρουν να την ανιχνεύουν. Η αποκορύφωση της κατάντιας μας θα είναι να λένε κάποιοι… “Tο σατίρισε ο Ανώνυμος… λες να μην ισχύει;;;;”

Παρακαλώ για ότι αξίζει, όλοι εσείς που σέβεστε την μέλισσα δείτε με σαν σύμμαχο της σε ένα αγώνα όπου η βλακεία και η εγωπάθεια ορισμένων αντιμετωπίζετε με το γέλιο.

beelovers είπε...

παπασπυρο καλημερα εγω σε ξερω απο οταν ησουν κοσμικος. δεν μας πειραζει οτι και αν λενε η γραφουν εμις ξερουμε καλα ποιοι ειμαστε.