Παρασκευή, 31 Ιανουαρίου 2014

Παγωμένο μέλι ! και όμως τρωγεται και έτσι

 
Θυμάμαι το θυμάρι , το πορτοκάλι  ή το ρεικόμελο που βγάζαμε στο χωριό και πολλές φορές πέτρωνε στα δοχεία και τα βάζα , λίγο η ιδιαίτερη γεύση λίγο η ασχετοσύνη ή μάλλον η καχυποψία το μέλι δεν το προτιμούσανε σε τέτοια μορφή. Έτσι αυτοσχέδιοι ρευστοποιητές νερού  έδιναν τη λύση το μέλι αποκτούσε την πρότερη ρευστή υφή και τελικά το πουλούσαμε στους ίδιους περίεργους πελάτες!
 
 
Η καλοκαιρινή ανθοφορία στον κάμπο απέφερε ικανή ποσότητα μελιού κυρίως απο βαμβάκι (μάλιστα) και ακονιζιά μετα απο περίπου ενάμιση μήνα το μέλι <<πάγωσε>> ευτυχώς πρόλαβα και τα έβαλα σε βάζα. Όσα βάζα έδωσα  σε ρευστή κατάσταση έτυχαν θετικών σχολίων τώρα που έγινε έτσι έδωσα σε δυο-τρείς  και δεν μου το ξαναζήτησαν... Άνοιξα ένα βάζο και δοκίμασα η γεύση και η υφή : όνειρο.Σε άλλες χώρες αναδεύουνε τα μέλια (για να μην είναι ρευστά) και μεις εδώ αντί να απολαμβάνουμε τα κρεμώδη μέλια  τα βράζουμε !!!
 Ένα παγωμένο πορτοκαλόμελο δύσκολα θα το αγοράσουν  , θα το αποκαλέσουνμε άγνοια ΖΑΧΑΡΩΜΕΝΟ ίσως κιόλας να το πιστεύουν αλλά μια ζαχαρομαρμελάδα με πηκτίνη θα την ακριβοπληρώσουν με καμάρι...
              Άντε λοιπόν να προσπαθήσεις να πουλήσεις ένα μέλι που έχει <<παγώσει>>
                                        Παγωμένο μέλι ! και όμως τρωγεται και έτσι.

3 σχόλια:

ΠΑΤΣΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα πάτερ Σπύρο!!!Ποιός ευθύνεται άραγε για την αμάθεια του κόσμου πάνω σε αυτό το θέμα;Μήπως εμείς οι ίδιοι οι μελισσοκόμοι....;

Koutsoukos Kostas είπε...

Καλο μήνα! Την άποψη μου για τα "κρυσταλλωμένα" μέλια την έχω αναλύσει εδώ
, για το "βαμβακόμελο" που περιγράφεις, επειδή είχα την τύχη να το δοκιμάσω και να εξακολουθώ να το τρώω κρυσταλλωμένο, (αν και σε ενημρώνω οτι μου τελειώνει και θα χρειαστώ κι αλλο!) έχω να πω τα καλυτερα, όπως για κάθε μέλι σου που έχω δοκιμάσει.

Χρήστος Γ. είπε...

Μελισσότσαρκα σήμερα!
Κάτι έμαθα σήμερα για το μέλι, το είχα ξαναακούσει αλλά τώρα το διπλοτσεκάρισα!
Καλημέρα!