Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2016

Προσωπική Ετικέτα Μελιού.

 Σχεδόν ένας Χρόνος από την τελευταία ανάρτηση...! Ο πανδαμάτωρ χρόνος υπήρξε αποτρεπτικός ώστε να προλάβω να γράψω το παραμικρό. Ωστόσο η αποσπασματική παρακολούθηση αναρτήσεων  των ιστολογίων που γνωρίζω με κράτησε σε κάποια επαφή. Όλο αυτό το διάστημα το μελισσοκομικό τρέξιμο υπήρξε ασταμάτητο. Τακτοποίησα αρκετές εκκρεμότητες, όπως την προσωπική ετικέτα μελιού την οποία σχεδίασα μόνος μου. Για να έχει κάτι προσωπικό μιας και οι φασόν επιλογές  είναι σχεδόν κοινότυπες.
Η προσπάθεια δεν διεκδικεί  εμπορική πρωτοτυπία αλλά  προέκυψε με κάποια φαντασία και το ιδιότροπο προσωπικό μου γούστο. Η βιωματική προσέγγιση της ενασχόλησης  μου με τη μέλισσα με οδήγησε να  βασιστώ σε μια δική μου φωτογραφία την οποία έβαλα ως θεματικό καμβά. Η γραμματοσειρά της <<φίρμας>>(Βοιωτικόν Μέλι Βιοτικόν) βασίστηκε στην βυζαντινή γραμματοσειρά με την οποία υπογράφω επωνύμως.  Τα τελευταία χρόνια έχω διαπιστώσει την ευχάριστη ύπαρξη πολλών προσωπικών ετικετών μελιού διαφόρων στυλιστικών μορφών. Αλλά και οι συσκευασίες  πλέον έχουν ξεφύγει από τα τενεκεδάκια του λευκοσιδήρου ή τα γνωστά γυάλινα βάζα. Ψάχνω κάτι πιό όμορφο ώστε να εγκαταλείψω τα συγκεκριμένα γυάλινα βάζα όμως για την ώρα οι οικονομικές επιλογές   είναι απαγορευτικές. 



3 σχόλια:

meliflorinas είπε...

Σύγχάρίτήρίά γίά τήν έτίκέτά πρότότίπή κάί ώράίά πέτρός φλώρίνά

ΑΝΘΙΜΟΣ ΣΙΓΚΟΥΔΗΣ-ΓΕΩΠΟΝΟΣ ΑΠΘ-ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΣ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ είπε...

Μπράβο!!Παντα πολλα και γευστικα μέλια!!!

Koutsoukos Kostas είπε...

Ωραίος!