Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2016

Υπάρχει και φιλότιμο;

 
Είχα την ατυχή έμπνευση να αλλάξω σταδιακά τον βασικό εξοπλισμό από κυψέλες 10 πλαισίων σε 8. Δοκίμασα τη χρήση της <<οκτάρας>> κυψέλης και με βάση όσα κατα καιρούς έχω πληροφορηθεί από φίλους και γνωστούς πήρα την απόφαση να παραγγείλω 8άρες κυψέλες. Μετά από τηλεφωνήματα σε κατασκευαστές και μεταπράτες (εμπόρους) και εφόσον ο χρόνος μου είναι μεν περιορισμένος αλλά και δεν μπορώ να περιμένω να αγοράζω άν και όταν βρω κάποια τεμάχια, είπα να εμπιστευθώ κάποια εταιρεία που θα μου τηλεφωνούσε να με ενημερώσει για την διαθεσιμότητα. Δυστυχώς το τηλεφώνημα ενημέρωσης δεν έγινε ποτέ... Μετά από είκοσι μέρες βρέθηκα σε ένα υποκατάστημα στη Δάφνη και πάνω στη συζήτηση με τον πωλητή μου πρότεινε να επικοινωνήσει εκείνος για να δούμε τι έγινε τελικά. Μπροστά μου λοιπόν τηλεφώνησε και τελικά η διαθεσιμότητα ήταν 50 κυψέλες αλλά θα έπρεπε να περιμένω να έρθουν με την επόμενη παραγγελία εκτός αν πήγαινα εγώ να τις πάρω. Αυτομάτως απάντησα ότι την Παρασκευή θα πήγαινα να τις παραλάβω από το Σχηματάρι. Έτσι την Παρασκευή ξεκίνησα και τηλεφώνησα μάλιστα στο κατάστημα ότι μεταβαίνω για την υποτιθέμενη <<παραγγελία>> συγνώμη για το δούλεμα ήθελα να πω. Στο τηλεφώνημα η υπάλληλος μου είπε ότι δεν γνώριζε το θέμα καθότι η κοπέλα που μίλησε με τον πωλητή έλειπε με ρεπό! <-> Μου ζήτησε μάλιστα το τηλέφωνο μου εκ νέου για να με ενημερώσει επειδή θα... μιλούσε με την αποθήκη, θα... (ναι καλά!) την παρακάλεσα να με ενημερώσει εγκαίρως για να μην ταξιδεύω άδικα και περίμενα μάταια ώσπου έφτασα στο... Σχηματάρι. Έφτασα και εξήγησα ότι πήγα σχετικά με την.. υποτιθέμενη παραγγελία των 50 κυψελών τσέκαρε με ένα βαρετό βλέμμα τα στοιχεία μου σε ένα χαρτάκι που είχε στην άκρη από το γραφείο και μου είπε ορθά κοφτά ότι δεν ξέρει τίποτε!. Τη ρώτησα αν θυμάται το τηλεφώνημα μου και μου απάντησε πως πριν είκοσι μέρες είχα μιλήσει μαζί της αλλά δεν με πήρε τηλέφωνο γιατί έχουν πολλές δουλειές! Για το καθόδον τηλεφώνημα που δεν έγινε από μερους της δεν φταίει εκείνη γιατί είπαμε η άλλη κοπέλα σήμερα λείπει. Τελικά τηλεφώνησε ενώπιον μου την αποθήκη και άρχισε να με ρωτά πότε θέλω τις κυψέλες!  Άν τις βιάζομαι ή αν είναι να τις στείλουν  κάποια άλλη μέρα! Με τα πολλά κατάλαβα ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα των κυψελών και γύρισα πίσω στην Αθήνα με άδειο το φορτηγάκι από κυψέλες αλλά  γεμάτος κοροϊδία η οποία ενισχύθηκε όταν ο πωλητής του υποκαταστήματος μου τηλεφώνησε να με ρωτήσει τι έγινε...
Προσωπικά έχω ξοδέψει σε μελισσοκομικό εξοπλισμό αρκετά χρήματα και ποτέ δεν ζήτησα τίποτε δωρεάν ούτε καμία ειδική έκπτωση. Αλλά φαίνεται ότι η εμπορική εκτίμηση είναι δύσκολο γεγονός, μόνο ψέματα και ανευθυνότητες. 
Δυστυχώς το παραμύθι του ψεύτικου <<θα>> πλέον έγινε <<έχω>> αλλά εκείνο που σίγουρα κάποιοι δεν έχουν είναι το φιλότιμο.